Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tro det blir lottning om inte röstfifflaren är inblandad?Undrar precis samma sak, vad händer när det blir lika?
Jahaa! Det visste inte jag
Röstlista DL2
18.01 Dentaku röstar på LenaH
18.08 Snurrfian röstar på Mirtai
19.49 Mirtai röstar på Dentaku
20.27 cirkus röstar på lilltess
21:13 Paddington röstar på Dentaku
21:21 Klara röstar på Dentaku
21:30 Idahoe röstar på Lilltess
21:37 LenaH röstar på Dentaku
21.42 Lilltess röstar på Bollen__
21.48 lobelia röstar på Dentaku
21.48 Habina röstar på Lilltess
21.55 bollen__ röstar på lilltess
21.55 glömmerallt röstar på lilltess
21.56 Dentaku ändrar röst till Lilltess
21.58 Quarter4ever röstar på LenaH
21.58 Lilltess ändrar röst till Dentaku
LenaH 1
Mirtai 1
Dentaku 6
Lilltess 6
Lobelia ändrar rös till...Eftersom jag tydligen inte blir lynchad idag så vågar jag avslöja att jag ska titta på TV nu!
jaaRätt lista?
tror det!!Rätt lista?
Quarter4ever röstar på LenaH!
Då jag tycker att hon faktiskt inte kommit med mycket eget teoriande alls, utan mest ägnat sig åt OT för att fylla sin "kvot" av inlägg! Dessutom huggit väldigt på Dentaktu som åtminstone jag faktiskt uppfattar som en ny spelare som försökt hitta onda , dock trasslat in sig i sina förklaringar och iver att få fram det!
Japp. Om inte röstfifflaren är inblandad.
Ja men den kan ge övervikt åt endra hållet.Nej det blir det väl inte? Extrarösten är väl lika mycket värd som övriga röster?
Nej det blir det väl inte? Extrarösten är väl lika mycket värd som övriga röster?
Det är en bra fråga, Q har varit så bestämd med att Dentaku är god också följer hon liksom inte alls upp det, andra ska rädda henne medan hon lägger en röst som inte betyder något.Om du tycker det är misstänkt att hugga på dentaku varför väljer du då att lägga en sen ganska uppenbart betydelselös röst?
Om du tror både dentaku och lilltess är goda borde du väl teoriat mer för det tidigare?