Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä nu måste jag gå och lägga mig :( och imorgon har jag lovat bort mig några timmar. Men jag skall försöka hinna med lite teoriande också såklart!

men skit också:arghh:

nu måste jag bestämma mig för om det betyder att en ond dentaku blev räddad eller om ulvarna sitter och skrattar åt oss för att båda var goda:crazy:

och om ni inte misstänker mig nu är ni konstiga:cautious:

Hur lätt är det att njuta av blåbärspaj och vaniljglass i glada vänners lag när man vet att man håller på att bli lynchad? :arghh: Tur att det inte bara var jag som fipplade med telefonen då och då och att middagen bröt upp i vettig tid. Nu är jag iaf hemma.

Illa med Lilltess! :( Jag visste ju att hon inte förde något ulvsamtal med mig iaf, så jag hade henne inte direkt på misstänktlistan utan röstade bara för att ha kvar någon som jag helt säkert visste hörde till de goda.

men skit också:arghh:

nu måste jag bestämma mig för om det betyder att en ond dentaku blev räddad eller om ulvarna sitter och skrattar åt oss för att båda var goda:crazy:

och om ni inte misstänker mig nu är ni konstiga:cautious:
Jag funderar på samma sak, men jag blir inte så mycket klokare ikväll känner jag... :crazy:

Hur lätt är det att njuta av blåbärspaj och vaniljglass i glada vänners lag när man vet att man håller på att bli lynchad? :arghh: Tur att det inte bara var jag som fipplade med telefonen då och då och att middagen bröt upp i vettig tid. Nu är jag iaf hemma.

Illa med Lilltess! :( Jag visste ju att hon inte förde något ulvsamtal med mig iaf, så jag hade henne inte direkt på misstänktlistan utan röstade bara för att ha kvar någon som jag helt säkert visste hörde till de goda.
:confused: Va? Vadå inte förde något ulvsamtal med dig?

Det antyddes av flera att Lilltess rådde mig att vara mer försiktig i något tidigare inlägg, orkar inte leta reda på det nu. Så vi sågs båda som onda av flera.

Jag tror hon menar att någon misstänkte dom för att vara ulvar tillsammans, tror det stod något om det tidigare.
Aha, okej då hänger jag med! :up: Folk skriver så skumma saker hela tiden men det är alltid jag som blir anklagad för att vara skum... :meh:;)

Jaha... :( Får hoppas på att överleva natten, så skall jag fundera mer över vad dagens lynch betyder förutom att ännu en god fått lämna oss. Sov gott!

Illa! Vad har vi sagt om att bete sig skumt när man är God @Lilltess :mad:

Okej så antingen är Dentaku ond och lyan drar en lättnadens suck just nu, eller så är hon God och lyan asgarvar åt att vi gör jobbet åt dom :cautious:

När vi inte vet det är det ju svårt att analysera röstningen, om det var ulvar som röstade på Lilltess eller på dentaku...

Näe, får sova på saken!

I morgon kommer jag att bara kunna läsa, förhoppningsvis, från mobilen, men en stor del av tiden kommer jag att köra bil och då tänker jag inte läsa i tråden... :idea: Men på kvällen landar jag hemma igen och kan skriva igen! Med den självklara brasklappen, bara jag överlever natten... Men jag kommer att åka innan natt dl så jag hinner inte kolla det innan... ;)
Och råkar tråden försvinna så kan det vara mitt fel när jag läser på mobilen, eh ja det är inte lätt alla gånger när man har behörigheter... :angel::nailbiting:

Aha, okej då hänger jag med! :up: Folk skriver så skumma saker hela tiden men det är alltid jag som blir anklagad för att vara skum... :meh:;)

Haha :D

Men det gör det ju extra skumt att ingen misstänker mig att ha räddningsröstat på mig i första lynchen.

Jag vet att jag blir övedrivednojjig men jag blir nervös när många nämner att jag har koll verkar säker ,saklig osv tror t.om någon nämnde pedagogisk! :cautious: Jag nojjar av sådant jag är van vid att folk är milt överseende med min förrviring alternativt misstänker mig:p

Illa! Vad har vi sagt om att bete sig skumt när man är God @Lilltess :mad:

Okej så antingen är Dentaku ond och lyan drar en lättnadens suck just nu, eller så är hon God och lyan asgarvar åt att vi gör jobbet åt dom :cautious:

När vi inte vet det är det ju svårt att analysera röstningen, om det var ulvar som röstade på Lilltess eller på dentaku...

Näe, får sova på saken!

Om Dentaku är god så tror jag ulvarna spritt sina röster finns ingen anledning till att de skulle rösta samma isåfall.

Om Dentaku är ond så tror jag att i vart fall ett par ulvar röstade på lilltess men knappast alla.

Haha :D

Men det gör det ju extra skumt att ingen misstänker mig att ha räddningsröstat på mig i första lynchen.

Jag vet att jag blir övedrivednojjig men jag blir nervös när många nämner att jag har koll verkar säker ,saklig osv tror t.om någon nämnde pedagogisk! :cautious: Jag nojjar av sådant jag är van vid att folk är milt överseende med min förrviring alternativt misstänker mig:p

Det ska givetvis stå "räddningsröstat för dig"

Jag skriver som vanligt gräsligt.

Om jag överlever vill jag fundera mer på röstningen.

Om Dentaku är god så tror jag ulvarna spritt sina röster finns ingen anledning till att de skulle rösta samma isåfall.

Om Dentaku är ond så tror jag att i vart fall ett par ulvar röstade på lilltess men knappast alla.
Dvs oavsett vilket så har de sannolikt spritt sina röster så att de röstat på båda? Vad bra, då har vi järnkoll :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 141
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Storlek röd Kong?