Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
FiaM om det på något vis visar sig att Cirkus är god så är du min huvudmisstänktaför hela min teori baseras ju på att Cirkus är ond och du ha. Och om inte så är det tvärtom. Fast sedan blir jag lite osäker faktiskt, för jag tycker du har kommit igång och resonerar väldigt bra.
![]()
Är det bara jag, men är det inte flera deltagare som är väldigt inaktiva?![]()
*ogillar* att du är sjuk å hoppas att du kryar på dig snabbtDet är dan innan julaftonJag är dock 1. Sjuk. 2. Firar inte jul. Så jag kan vara aktiv om du vill
![]()
Idahoe - redan ifrågasatt Idahoe lite, men måste säga att även jag reagerade på hennes teorier om Hedinn (men de har Heddan bemött bättre än jag kan eller ens orkar försöka göra just nu), hennes teorier om Klara (tänkte "men... det där har jag läst förut?"), när Klara länkade Sasses inlägg föll det på plats. Jag HADE läst det förut, när Sasse skrev det. Jag ser att det kommit upp för diskussion men istället för att bemöta teorierna om att hon tagit Sasses teori rakt av börjar hon skriva om att "det är inget personligt påhopp!"... Och det får mina ulvlarm att tjuta.
glömmerallt, här har vi min huvudsakliga kandidat till fåret i dagsläget. Hade hoppats att @Habina skulle komma in och förklara varför hon misstänker det men hon verkar ha annat för sig.
Min fundering på glömmerallt som får kom redan vid första rösten. I och med att det "bara" var hon, Lilltess1 och Snurrfian som röstat på mig och Lilltess1 visade sig vara god började jag fundera på om Snurrfian var ulv och glömmerallt får som försökte hinta. Har fortfaranande inga belägg för att glömmerallt är får men misstankarna står kvar i och med att Snurrfian visade sig vara ulv.
Du har ju skrivit min teori ovanför här.Inte behöver jag förklara mer då heller!
![]()
Den är ju min!![]()