Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är den?DL är väl 22?
Ja det är 22 @LenaHDL är väl 22?
Det förklarar varför det bara är jag (känns det som ) som skriver så tangenterna glöder just nu!DL är väl 22?
För mig går det åt båda håll, ingen av dem står för sina röster idag utan båda har släppt dem utan att riktigt motivera varför.
Frågan för mig är vem som är ludnast, eller menar ni (du och @cirkus ) att båda är det?
Och hur ställer du dig till cirkus' teori om att även du har ansiktsbehåring?
Haha!Det förklarar varför det bara är jag (känns det som ) som skriver så tangenterna glöder just nu!
Nu ska vi se om jag kan förklara lite tydligare
(intressant förresten att Klara hålla med LenaH om att det är något i mina inlägg som inte är som det brukar eftersom LenaH inte gjort annat än bett mig förtydliga en tanke hon tycker verkar intressant)
Min hypotes:
FiaM och Snurrfian i lyan. Eventuellt också glömmerallt (men just nu så känns hon faktiskt mindre skum så jag droppar henne så länge) FiaM och snurris lägger röster på varandra för att inte sammankopplas i ett senare läge (dvs om en av dom senare blir lynchad så har den andra i allafall ett litet alibi). Båda släpper sina röster idag utan nån närmre motivering. Det känns skumt.
Nästan hypotetiska tanke. Tänk om Myrten också är i lyan. Ja då säkrar ju hennes röst på Lilltess1 att inte FiaM hamnar i lottning om de kvarvarande (glömmerallt och bumpo) skulle råka lägga röster just där, iofs är jag ute på kanten i den här tanken men inte helt osannolikt ändå, jag tycker ju att Myrtens röst igår skaver lite men kan inte riktigt sätta fingret på det
Lite andra tankar då'rå.
Att Idahoe skulle vara ond för att hon lag röst nummer 3 på Lilltess1 igår känns ärligt talat helt galet. (Lobelias märkliga teori). Jag kan inte se att Idahoe har gjort ngt som är skumt eller att hennes röst i det läget är märkligare än vad Klaras röst är. Klara känns som sagt rutinerad för att spela för första gången samtidigt så behöver det inte betyda att hon sitter i lyan eller har annan vän. Liiite sticker det i ögonen nåt hon skrev, men jag hittar det inte just nu. Hon är för tillfället neutral möjligen lite skum.
Habina känns väldigt skärpt och letar onda på ett sätt jag minns som god. Jag kan inte se något konstigt heller i hennes tankar. Så jag gissar på henne som god. CaisaLundblad ger ungefär samma vibbar - kommer med vettiga teorier och inget utslag på ulvometern. Just nu så är även LenaH på samma våglängd.
Koppen har jag svårt att greppa. Känns som att jag släpper henne för tillfället. Samma med Sasse, Hedinn och glömmerallt, ingen ulvradar som går igång direkt i allafall (vilket är svinläskigt med tre så grymt bra spelare som kan lura upp en annan på läktaren när som helst)
Med allt detta samlat och sagt så är Snurrfian och FiaM högst på min misstänktalista.
Är det du reagerar på positivt eller negativt?Cirkus har skrivit en hel del teorier, som vanligt tycker jag att hennes teorier är bra (även om de just nu handlar mest om mig... ) men det är något med hennes sätt att skriva som gör att jag blir lite fundersam. Tyvärr kan jag inte sätta fingret på vad det är, men jag kommer att hålla ögonen öppna.
Var har FiaM tagit tillbaka sin röst på Snurrfian? Citat?För att jag tror @cirkus kan ha en poäng i sitt triangeldrama med Snurris, FiaM och glömmerallt men ffa för att hon idag tog tillbaka gårdagsrösten utan riktig motivering.
Alltså FiaM får stå för sin röst, jag tolkar den dock som en första dags röst, min röst har jag förklarat, jag är väl knappast ensam om att avfärda första dags röster...Upptagen i diskussioner i köket. Så nu röstar jag:
Myrten röstar på Snurrfian
För även om de flesta är öppna med att deras förstadagsröster är svaga så tycker jag det är lite märkligt att Snurris helt avfärdar sin egen och FiaMs röster från igår. Känns lite som att hon bortförklarar dem och jag funderar på om syftet är ludet.