men blä
glömmerallt röstar på cirkus pga avsaknad av reflektion i brist på teorier
glömmerallt röstar på cirkus pga avsaknad av reflektion i brist på teorier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Niyama röstar på Mammas
Dålig känsla, kändes huggig... fortsättning kommer.
Undrar vad det säger om dig
Undrar vad det säger om dig
Att jag är förvirrad och det är ju allafall lite som vanligt
Att jag är förvirrad och det är ju allafall lite som vanligt
Du verkar ha lite datorproblem också.
Du la en sen udda röst, så det är ju precis som vanligt!
Japp eller i varje fall lite bukeproblem, alla bokstäver hamnar inte riktigt där de ska heller, trot eller ej men jag menade faktiskt inte att skriva att koppen och habina bröstar på varandra
Jag tycker att @Koppen och resonemanget om att vänta med att skriva ut teorier skaver, men samtidigt är det inte helt ovanligt att hon gör så, vill vänta med att rösta där eftersom det för mig inte är synonymt med att hon är ond ännu.
@Habina hänger inte med i resonemangen, men tja inte helt misstänkt för mig ännu, även om jag inte släpper henne.
@cirkus tycker inte att rösten känns helt genuin på något sätt, men tja, jag vet inte.
Reagerar ändå mest på @CaisaLundblad eftersom hon är försvunnen hela dagen och sedan kommer in precis innan dl med ett långt inlägg. För att slippa hamna i fokus själv? Nej, det är det jag reagerar mest på just nu:
Mammas röstar på caisalundblad
@CaisaLundblad Det var snarare att det var så pass långt att det hade varit möjligt, kände jag, att dela upp det och posta varefter, nu kändes det för mig som att det var meningen att det skulle komma in så pass sent att det inte gick att hitta något misstänkt i det och reagera på det, men ändå i så pass god tid att du har teoriat. Det kändes lite väl väl avvägt sas, och det reagerade jag på mest. Sedan är det ju ändå första dagen, men jag tyckte att det var mer skumt än habinas, koppens och cirkus agerande, som jag också reagerade på.
Info!
Outofservice kunde inte delta i leken så hon är ute, och hennes roll ärvde en bybo. Så 1 st bybo är ute ur leken.
@cirkus tycker inte att rösten känns helt genuin på något sätt, men tja, jag vet inte.
Reagerar ändå mest på @CaisaLundblad eftersom hon är försvunnen hela dagen och sedan kommer in precis innan dl med ett långt inlägg. För att slippa hamna i fokus själv? Nej, det är det jag reagerar mest på just nu:
Mammas röstar på caisalundblad
Haha! Jag trodde du menade att dom typ tävlade med varandra om vem som var bäst! På att åka ut förstJapp eller i varje fall lite bukeproblem, alla bokstäver hamnar inte riktigt där de ska heller, trot eller ej men jag menade faktiskt inte att skriva att koppen och habina bröstar på varandra
@Niyama
Ja jag måste ju se till att något är som vanligt i varje fall. Speciellt om Mammas och Sasse bytt nick jag håller liksom med mammas om cl också
Om det blir fler avhopp kan du väl försöka ersätta med spelare som åkt?
Haha! Jag trodde du menade att dom typ tävlade med varandra om vem som var bäst! På att åka ut först