Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför kan det inte vara tvärtom??Ja, om man är säker på någons ondska dag ett, utan att någon försagt sig eller något, så ja då måste man ju vara ond själv eftersom man vet.
Varför kan det inte vara tvärtom??
Förklara tack
Jag är som jag nämnt rätt övertygad om att han bara skämtar, därmed inte sagt att han är god för det.
Men just den där lättsamma tonen i att först ha en "teori" om att frånvarande är onda och sedan att det beror på hur man använder versaler, gör att jag får känslan att han rycker på axlarna åt hela leken. Eftersom han har facit och vet vilka som är goda och onda. Men som sagt, det är bara en känsla.
Klarare?
Nu var svaret till Niyama meeen ... att Habina brukar göra sig misstänkt betyder ju inte att hon inte kan ha en ond roll nu? Ska man låta bli att rösta på henne alltid dag 1, för att hon brukar skriva något folk hänger upp sig på?
Nu var svaret till Niyama meeen ... att Habina brukar göra sig misstänkt betyder ju inte att hon inte kan ha en ond roll nu? Ska man låta bli att rösta på henne alltid dag 1, för att hon brukar skriva något folk hänger upp sig på?
Som sagt. Nån måste väl starta leken???Ja, om man är säker på någons ondska dag ett, utan att någon försagt sig eller något, så ja då måste man ju vara ond själv eftersom man vet.
Håller med där.Nej. Men jag tycker att @cirkus gör det lätt för sig när hon väljer att inte resonera kring detta faktum. Alltså jag reagerar inte på rösten i sig, mer att hon gör rösten till en lätt röst genom att välja att inte resonera om det. Hade hon tagit upp det och sagt att hon ändå tycker att @Habina är mest misstänkt hade jag inte reagerat på det, det är just att hon väljer att inte skriva om det som gör att jag reagerar.
Som sagt. Nån måste väl starta leken???
Ha! Nä du! Jag är den som alltid åker ut först@Koppen du är delvis förlåten då jag inte tror du spelat med mig tidigare.
Jag skrev mitt första inlägg när jag upptäckte att leken började, precis när jag skulle posta kom det upp en notis om nya inlägg, men jag föredrog att posta mitt inlägg först och läsa sedan.
Jag upplevs nog som lugn i min roll eftersom jag oftast åker ut redan vid första lynchen. ;-)
Nä tvärsäker kan man ju såklart inte vara.Haha, javisst. Men man kan fortfarande inte vara tvärsäker på att nån är ond om man inte är det själv.
Nä tvärsäker kan man ju såklart inte vara.
Men jag vet ju vilken roll jag har. Mao alla som röstar på mig är onda
Jag tolkar Cirkus röst så här:Nej. Men jag tycker att @cirkus gör det lätt för sig när hon väljer att inte resonera kring detta faktum. Alltså jag reagerar inte på rösten i sig, mer att hon gör rösten till en lätt röst genom att välja att inte resonera om det. Hade hon tagit upp det och sagt att hon ändå tycker att @Habina är mest misstänkt hade jag inte reagerat på det, det är just att hon väljer att inte skriva om det som gör att jag reagerar.
@Mammas Så hädanefter bör alla (om det är fler som tänker rösta på Habina) resonera att Habina brukar bli misstänkt dag 1, men att det typ kvittar, för att du ska anse att det inte är en lätt röst? Eller det är bara förstaröstaren som bör resonera så? Jag håller faktiskt inte med att man borde behöva resonera så för att få rösta på någon som brukar bli misstänkt. Men det kanske du förstått
Jag tolkar Cirkus röst så här:
Cirkus säger sig behöva lägga en tidig röst, och då hon lägger den är det enda som hänt - förutom glada tillrop om 'hittat leken' och 'kommer vara upptagen imorrn' - resonemang kring mitt uttalande. Och eftersom det finns ett motiveringskrav för att få lägga en röst, är hon så illa tvungen att ta nåt ur högen kring mitt skämt/inte skämt. Så den mediokert magra motiveringen på Habina är den allra bästa motiveringen tråden hade då rösten lades.