Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Koppen du är delvis förlåten då jag inte tror du spelat med mig tidigare.
Jag skrev mitt första inlägg när jag upptäckte att leken började, precis när jag skulle posta kom det upp en notis om nya inlägg, men jag föredrog att posta mitt inlägg först och läsa sedan.
Jag upplevs nog som lugn i min roll eftersom jag oftast åker ut redan vid första lynchen. ;-)
Ha! Nä du! Jag är den som alltid åker ut först
Är detta ett tecken på att Koppen vet precis vilka som är Ulvar och icke Ulvar?Nu ska jag iväg och ta ett glas vin med några vänner.
Följer med spänning leken när jag kommer hem
@Koppen du är delvis förlåten då jag inte tror du spelat med mig tidigare.
Jag skrev mitt första inlägg när jag upptäckte att leken började, precis när jag skulle posta kom det upp en notis om nya inlägg, men jag föredrog att posta mitt inlägg först och läsa sedan.
Jag upplevs nog som lugn i min roll eftersom jag oftast åker ut redan vid första lynchen. ;-)
Ha! Nä du! Jag är den som alltid åker ut först
Vilket bidrag @glömmerallt , två citat?
Förvirrande start. Jag brukar hålla med Mammas och tycka att Sasse är lite underlig ibland. Nu är det tvärtom. Vet inte vem jag bör vara mest rädd för då?
Tycker Mammas var lite huggig, har läst hennes förklaring och jag tror att jag förstått den men det känns ändå lite sådär. Koppen reagerar jag klart mest på men har för mig att hon brukar skriva udda grejer.
Tvärtom för mig jag brukar hålla med sasse men nu tycker jag som mammas
Är detta ett tecken på att Koppen vet precis vilka som är Ulvar och icke Ulvar?
En genuint God spelare ratar vänner och vin i sann ulvleksparanoia, och pressar F5 tre till fyra gånger i minuten då deadline närmar sig.