Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. De är de allra mest misstänkta just nu.Vi har några som inte hittat hit än va?
Det är just nu, ja.@Jeffery Så du kör taktiken att de som inte visar sig är onda?
Det är just nu, ja.
I eftermiddag kommer jag dock ändra taktik till att de som använder stora bokstäver mitt i meningar måste vara Onda.
Jag tolkar hans kommentar som ironisk, eftersom han själv har stor bokstav mitt i en mening: "Onda".Hade det funnits ett svart får jag blivit misstänksam även om det är lite väl tydligt. Nu finns det inget svart får....så då blir jag väl inte misstänksam. Då. Kanske. Ulvspelsnojja HEJ!
Får lite känsla av att det inte spelar någon roll för Jeffery vad han har för "taktik", eftersom han sitter med facit.
Jag tolkar hans kommentar som ironisk, eftersom han själv har stor bokstav mitt i en mening: "Onda".
Varför får du en känsla av att Jeffery sitter med facit?
Ja precis Han gör precis det som han ska tycka är skumt ....
Därav min tanke att OM det funnits ett svart får så hade det varit att visa sig för lyan...men som sagt nu finns det inget får. Och det hade ju varit lite VÄL övertydligt kanskse
Just för att han verkar ta taktiktänkandet med en klackspark. Men jag tror som sagt till 99 % att han skämtar.
*nyfniken*vad tänker du att är ett "normalt" taktiktänk i det här läget av leken?