Jag höll inte med om din röstmotivering alls, den var skum. Jag förstår inte riktigt varför du gick på med misstankar mot Habina och Cirkus för att sen vända själv och rösta på mig. Det hela kändes som ett konstigt förfarande och har legat kvar och skavt. Däri inte sagt att jag är säker på att det gör dig ond, men jag tar med det i beräkningen när jag begrundar övriga teorier kring dig.
@Niyama
1. Är kanske inte så långsökt i sig...
2. Det gör väl "alltid" ängeln första natten om det inte finns en ond spion med?
3. Inte alls osannolikt, att de skulle ha sån tur i förhållande till de andra punkterna är kanske inte jättestor, men den finns ju.
4. GA kanske hade dåligt med tid eller nåt som gjorde att hon gärna tog den risken?
5. Det är iofs sant! men åh andra sidan har inte alla varit speciellt aktiva heller. Habina t.ex köper ju inte GAs teorier eftersom hon röster på GA. Mammas gör det uppenbarligen inte (
) jag är sjukt kluven, Sasse tror jag inte kommit tillbaka än eller har jag missat nåt? Jeffery har heller inte uttalat sig...
Njaaae, kanske lite långsökt, men känns ändå i min paranoia som ett möjligt scenario.