Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har du tappat bort mig. Jag reagerade på att hon tidigare har reagerat på när andra kör på hårt mot någon, som jag uppfattar att hon gjort mot Mammas nu. Jag vet att hon skrivit tidigare typ att "ja det kan bero på att x vet något men jag tycker ändå taktiken är konstig" eller nåt liknande. Och nu uppfattar jag att hon gör just så.
Om detta fortfarande är valid, så håller IRL på att spela spratt med mig just nu. Så jag kan kliva av.Info!
Bumpo var tvungen att hoppa av och Niyama ersätter hennes roll.
Är det någon mer som känner att tiden inte finns för leken så har jag en till ersättare utifall att. Bättre att byta så tidigt som möjligt i leken
Fast Koppen hade väl precis åkt då + nattkäket inte var klart = en ersättare skulle kanske funnits inom nån timme. Då verkar det konstigt att inte avvakta om ulvarna faktiskt är fyra.
Nu har du tappat bort mig. Jag reagerade på att hon tidigare har reagerat på när andra kör på hårt mot någon, som jag uppfattar att hon gjort mot Mammas nu. Jag vet att hon skrivit tidigare typ att "ja det kan bero på att x vet något men jag tycker ändå taktiken är konstig" eller nåt liknande. Och nu uppfattar jag att hon gör just så.
Om detta fortfarande är valid, så håller IRL på att spela spratt med mig just nu. Så jag kan kliva av.
Det är, på riktigt, få saker som kan få mig att känna mig så trög som ulvlekar - jag liksom läser och läser men tycker inte att jag får ut något av det. Har inte sovit mer än fyra timmar idag, men tänkte försöka att läsa om och se om jag kan hitta något av värde.
Det händer att jag ibland läser en bit i leken om och om igen och förtår mindre och mindre för varje gång jag läser
Äsch jag tar och lägger min röst nu (eftersom risken finns att jag glömmer bort tiden ibland...).
Jag tycker fortfarande att Mammas är den som skaver mest. Jag undrar om GA kan ha luskat ut något eftersom jag annars inte kan förstå hennes iver. Valet av Niyama som nattkäk har jag svårt att förstå och den förklaring som känns mest rimlig är faktiskt ett spel av Mammas. GAs uppmaningar till goda gör mig också mer osäker på Mammas. För mer bakgrund: läs tidigare inlägg och tankar.
_CorspseBride_ röstar på Mammas
Är du jag? Sedan när jag inte fattat när jag läst om det tre gånger så tappar jag liksom lite intresset, och läser det fyra gånger till medan jag tänker på något annat. Tips från coachen - det går inte bättre då.
Yes. Om det inte funkar får jag stjäla mig en 20 minuter efter 19:30. Imorgon kommer oxå att vara jobbigt (men nån eftermiddagstimme bör jag få ihop), se'n torde det bli normalläge igen.
Jag förstår inte den fetade meningen, kan du utveckla? Hittade inte det i tidigare inlägg (skummade iof bara).
Om taktiken är att få ut goda Mammas så bör det ju vara för att de misstänker att Mammas är ängel. Varför annars satsa stenhårt på just Mammas? Finns ju diskretare sätt att få ut en god liksom.
@CaisaLundblad Jag tror det är fyra ulvar kvar, så det gäller att de goda inte sprider sina röster för mycket så det känns viktigt att det diskuterat ordentligt, det är synd att några är så oaktiva än för det blir så svårt att få en uppfattning om dom.
Att jag tycker att en aktiv spelare som Niyama käkades. Lyan brukar enligt min erfarenhet käka relativt oaktiva spelare i början av lekarna. Anledningen skulle då kunna vara att Niyama misstänkte dig och att ulvarna åt henne om de trodde att hon kunde vara siare och du nu skulle visa dig vara ond. Att det skulle riskera att dra blickarna mot dig är inget du skulle dra dig för, särskilt inte om Niyama hade visat sig vara siare. Hoppas att det vart lite tydligare, är lite trött i huvudet just nu.
Åh andra sidan HAR Mammas varit skum.
Har jag missat de inlägg där du tagit upp att du tycker det?
Att jag tycker att en aktiv spelare som Niyama käkades. Lyan brukar enligt min erfarenhet käka relativt oaktiva spelare i början av lekarna. Anledningen skulle då kunna vara att Niyama misstänkte dig och att ulvarna åt henne om de trodde att hon kunde vara siare och du nu skulle visa dig vara ond. Att det skulle riskera att dra blickarna mot dig är inget du skulle dra dig för, särskilt inte om Niyama hade visat sig vara siare. Hoppas att det vart lite tydligare, är lite trött i huvudet just nu.
Typ hela diskussionen vi haft om din röstmotivering på mig?