Sv: Varulvslek
Spontant sätter jag Dramatik åt det goda hållet – känns konstigt att om hon var ulv rösta på Karamell i tre lynchar i rad.
Nyiama börjar jag känna mig osäker på. Dennes röstningar känns lite ”aviga”. Att först säga att man inte gillar när folk röstar sent, för att sedan själv göra det i tre röstningar i rad. Ändring igår från Asko till Cirkus var uppseendeväckande och något man inte tror att en ulv skulle göra och just därför tror jag att det är ngt Nyiama skulle kunna göra om hon är ulv. Om man kollar på tidsstämplarna så hinner hon lägga sin första röst och ändra sig inom loppet av tre minuter samt läsa Sasses inlägg. Jag vet att flera spelare har flera fönster öppna samtidigt men denna ändring, koppling och ombestämning skulle inte jag kunna hinna med på tre minuter iaf.
Sedan funderar jag även över dag1 – i inlägget som kom mindre än 30min kvar till DL skriver hon först:
Spontant sätter jag Dramatik åt det goda hållet – känns konstigt att om hon var ulv rösta på Karamell i tre lynchar i rad.
Nyiama börjar jag känna mig osäker på. Dennes röstningar känns lite ”aviga”. Att först säga att man inte gillar när folk röstar sent, för att sedan själv göra det i tre röstningar i rad. Ändring igår från Asko till Cirkus var uppseendeväckande och något man inte tror att en ulv skulle göra och just därför tror jag att det är ngt Nyiama skulle kunna göra om hon är ulv. Om man kollar på tidsstämplarna så hinner hon lägga sin första röst och ändra sig inom loppet av tre minuter samt läsa Sasses inlägg. Jag vet att flera spelare har flera fönster öppna samtidigt men denna ändring, koppling och ombestämning skulle inte jag kunna hinna med på tre minuter iaf.
Jag velar mellan Con och Asko. Att Con har så lite aktivitet gör det knepigt, men jag tvivlar på att det beror på att hon som ulv vill hålla sig undan. Gissar att det beror på tidsbrist eller nåt, oavsett roll. Hade alltså velat se mer från henne.
Asko tycker jag har helknepiga teorier och jag gillar inte det där att hon igår verkade säker på Caisas godhet och att de som röstade på Caisa var onda. Sen känns det som att hon snöat in lite på det här att Con skulle räddat KD. Eftersom jag ändå misstänker Con litelite känns det knepigt. Även att Asko är ny gör det svårare.
Niyama röstar på Asko
Niyama ändrar sin röst till Cirkus
Eh, nu kanske jag gjorde bort mig totalt. Men jag hann skumma igenom Sasses inlägg och det kändes som att jag liksom missat Cirkus + att jag kom på en möjlig anledning till Askos skumma teorier.
Cirkus långsökta teori igår och som jag kommenterade då och Sasse tog upp nu och ja, det kändes fel.
Sedan funderar jag även över dag1 – i inlägget som kom mindre än 30min kvar till DL skriver hon först:
Och sedan röstar hon på Con med bara någon minut kvar m motivering att dennes röstmotivering var skum (dennes röst kom mellan Niyamas första inlägg och röstinlägget). . Jag håller med om att Cons röst väckte misstankar hos mig med – men allt detta sammantaget väcker iaf lite misstankar hos mig.*kl*
Läst igenom allt jäkla ot:ande nu. Det enda jag reagerade lite på (men som inte behöver betyda misstänkt) är KDs inlägg där hon verkade vilja att andra ska dra igång leken men själv var hon ganska avvaktande. Nån mer kommenterade det sen.
(klippt bort röstläget som också var i inlägget eftersom det tar så stor plats)
Tror inte jag missat nån? Jag hade tänkt rösta i tid idag bara för att jag tycker det är trist med sista minuten-röster. Men det går inget vidare med det.