bigganl
Trådstartare
[/QUOTE]Blev konstigt citerat. Här börjar mitt svar:
Du blandar vetenskap och påhitt hej vilt.
Hur gammal är din son? Tänk på att det till och med är olagligt att ge alternativ behandling till barn upp till en viss ålder. Jag tror inte att du gör honom en tjänst genom att propsa på "binjureutmattning". Det är ett begrepp som inte finns egentligen. Vad tänker du att det bör behandlas med?! Det finns binjuresjukdomar men de är mycket allvarliga och kräver behandling för att man ska överleva. Det är inget "diffust" som brukar gå läkarna förbi.
"Binjureutmattning" är, precis som jag skrev i mitt förra inlägg, ett enkelt svar på mycket svårare frågor. Tilltalande om man är böjd att tro, men helt utan belägg. Det viktiga är att läkare har INTE någon dold agenda eller motivation att låtsas som om sjukdomar inte finns.
Vem har sagt att min son ska alternativbehandlas? Inte jag. Han har tagit prover på VC och vi ska till läkaren snart för att gå igenom svaren. Jag har aldrig propsat på binjureutmattning. Jag vill att alla prover ska tas så att de ser helheten. Tar de inte alla prover så vet de inte hur tex binjurarna mår. Tas alla prover så ser de.