Sv: Vårmammor 2011
Delvis kl.
Hej på er! Löjligt sällan jag skriver här, ska försöka bli bättre på det
Kul att läsa om hur ni alla har det, och fina vagnar har ni hittat också!
Vi måste ju tänka lite större, i och med att vi har två som ska få plats. Men jag är ganska säker på att det blir en Emmalujnga, en sån med svängbara framhjul. Vi tänkte hitta en fräsch på blocket
Sen var vi på Rutin Ultraljud också för två veckor sedan. Vi är nu beräknade till Valborgsmässoafton, flyttade 4 dagar.
Passar bra, med Emil var det Midsommar
Vi fick också veta kön, men det var en hemlighetsfull liten buse där inne, så dom såg inte så bra. Så jag tror jag håller lite på hemligheten, tills vi gjort ett ultraljud till eller tills liten är ute
Kram till er alla, i dessa härligt vintriga juletider
Delvis kl.
Hej på er! Löjligt sällan jag skriver här, ska försöka bli bättre på det
Kul att läsa om hur ni alla har det, och fina vagnar har ni hittat också!
Vi måste ju tänka lite större, i och med att vi har två som ska få plats. Men jag är ganska säker på att det blir en Emmalujnga, en sån med svängbara framhjul. Vi tänkte hitta en fräsch på blocket
Sen var vi på Rutin Ultraljud också för två veckor sedan. Vi är nu beräknade till Valborgsmässoafton, flyttade 4 dagar.
Passar bra, med Emil var det Midsommar
Vi fick också veta kön, men det var en hemlighetsfull liten buse där inne, så dom såg inte så bra. Så jag tror jag håller lite på hemligheten, tills vi gjort ett ultraljud till eller tills liten är ute
Kram till er alla, i dessa härligt vintriga juletider