Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag som tänkt tvärtom, tack och lov att jag bor i lägenhet och inte - ve och fasa - har en gård att ta hand om nu när vi har en bebis. Har aldrig velat bo i hus, och nu är jag mindre sugen än nånsin. Är ju superpraktiskt att ha allt i ett plan, tvättmaskinen nära till hands utan att man behöver släpa runt på bebisen, osv.
Fast det skulle iofs aldrig falla mig in att storhandla på egen hand med bebisen, det är ju sånt man har en partner till. Antingen handlar han själv, eller så åker vi alla tre, i vilket fall kan man parka bilen utanför dörren, ta upp kassarna, och sen köra bort bilen i lugn och ro.
Får man fråga var i Umeå du bor? Vi bor innanför Sävar. Du kanske är sugen på att hänga med på Buketräff i höst med brudarna från Bukehästar-tråden
Du har en vad är hönan vad är ägget, samt ond cirkel situation. Det kan börja i båda ändar så att säga.
Torticollis är snarare ganska vanligt hos barn. Den tumörorsakade är tack och lov ovanlig.
I sina fullt välutvecklade former så är båda tillstånden väldigt lätta att upptäcka. Men dit vill man ju inte komma. Tyvärr så blir dock föräldrar lite hemmablinda så man tänker inte riktigt på att det håller på att utvecklas. Och det är inte alltid BVC uppmärksammar det. Sjukgymnaster jobbar även för att man allt tidigare skall börja behandla dessa barn. Detta för att man har börjat misstänka att spannet man har för att få skallen att omforma sig är betydligt mindre än vad man tidigare trott. Den gamla erfarenheten kommer nämligen från tiden då barnen sov på mage. Men ännu hellre vill man helt föregå problematiken igenom att belysa vikten av magtid.
Men jag är nog lite färgad av att jag gick min pediatrikplacering på Astrid.
Lekte gjorde T definitivt vid ett par månader. Men det tror jag mer beror på vad vi lägger i ordet än vad våra barn faktiskt kan. Jag anser att utforskandet är en form av lek.
Berättade även på BVC att Theo är jätte duktig på hålla upp huvudet när han ligger på bröstet på mig eller sambon men då sa dom bara att det inte riktigt var samma sak som att ligga själv på mage?! När han "sitter" i knäet så håller han huvudet hur stadigt som helst...och lägger man han på golvet håller han upp huvudet i 10 sekunder sen ligger han bara typ plattfall...
ÅÅ så fina bilder! Ser ut som han gör en slängkyss på sista