Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är helt sant. Det är klart att du som är född och uppvuxen i Stockholm tycker att det är bra att bo så. Jag är uppvuxen i villa på en mindre ort och vill absolut inte bo i lägenhet. Min man är uppvuxen i lägenhet på en mindre ort och kunde inte alls förstå varför vi skulle köpa hus. Fast nu börjar även han att uppskatta villalivet.Fast det beror ju på ens egna preferenser.
----
Att det blir billigare att storhandla är lite av en myt - det stämmer bara om man har en tendens att köpa med sig en massa onödigt varje gång man besöker en butik - kan man hålla sig till sin lista är det mer ekonomiskt att handla lite men ofta, mindre risk att saker hinner bli dåliga innan man gör av med dem.
Aha! Det är ganska ovanligt, va? Eller det kanske det inte är, bara jag som gärna vill att det ska synas att vi hör ihop liksom Våra ringar syns ju på bilden. Hans är 7 mm bred och mina två är 6 mm, vigselringen med två diamanter annars är de lika alla tre.Jupp. Helt olika.
Maken har en traditionell slät rödgulds ring.
Jag har två vitguldsringar. En hamrad och ett arvegods med smaragder och diamanter. Hade tänkt mig en enkel vigselring också. Men så ärvde maken denna väldigt vackra men ganska opraktiska ring. Nu när graviditetssvullnaden har börjat lägga sig så ska vi gå och göra om den lite så den passar mig och blir lite mer hanterlig.
Urk, jag trivs inte alls i lägenhet egentligen. Det funkar eftersom vi bor på bottenvåningen och har lite tomt. Jag har faktiskt fullt med mogna tomater i landet Men jag LÄNGTAR ut på landet till tystnaden och stillheten! Tror lite det beror på jobbet jag har oxå. Kackel och ljud hela dagarna. Då är det skönt att komma hem till lugnet och gå ut till tystnaden i stallet och bara höra hästarna tugga. Kunna ha hundarna lösa. Kunna ta en lång dusch eller sätta igång en maskin med tvätt mitt i natten utan att någon muttrar.... Hoppas hoppas vi får huset!!!
Tack
Mabuse: Alicia har börjat leka sista veckorna. Innan gjorde hon inget alls. Nu kan hon leka i evigheter med sina (väldigt få) prylar. Det har gått väldigt fort. A är tre månader och en vecka.