Sv: Vårmammor 2010 del 5
Jag undviker allt med mjökprotein, vassel osv..allt som har med mjölk att göra.
Dricker sojamjölk, havremjölk och sojadryck med chokladsmak ( sjukt god)Becel istället för smör, inget margarin i maten, ingen matlagningsgrädde, finns även det i sojaprodukt.
Äter delicatobollar, för dte får man
Sorbe istället för glass. Yoggi vette tusan vad man ersätter med, har jag inte koll på..
Lilltösen mår MKT bättre, så det verkar som jag får fortsätta på denna kost.
Igår skrek hon en del på kvällen, men senaste tre dagarna har hon varit en annan bebis! På dagarna ser man vem hon är nu!!
Hon ler, snackar, kan ligga stunder och bara titta på sina händer och omgivningen. Vilken mask koliken haft över hennes personlighet, även om hon fortfarande inte är helt okej, så är hon iaf en helt annan bebis, en glad sån, för det mesta!!
Desssutom har hon börjat sova från 23.00 till 05.30
Så vi är glada!
Nu är det fint väder dessutom, så nu ska vi snart ut i vagnen!
Jag undviker allt med mjökprotein, vassel osv..allt som har med mjölk att göra.
Dricker sojamjölk, havremjölk och sojadryck med chokladsmak ( sjukt god)Becel istället för smör, inget margarin i maten, ingen matlagningsgrädde, finns även det i sojaprodukt.
Äter delicatobollar, för dte får man
Sorbe istället för glass. Yoggi vette tusan vad man ersätter med, har jag inte koll på..
Lilltösen mår MKT bättre, så det verkar som jag får fortsätta på denna kost.
Igår skrek hon en del på kvällen, men senaste tre dagarna har hon varit en annan bebis! På dagarna ser man vem hon är nu!!
Hon ler, snackar, kan ligga stunder och bara titta på sina händer och omgivningen. Vilken mask koliken haft över hennes personlighet, även om hon fortfarande inte är helt okej, så är hon iaf en helt annan bebis, en glad sån, för det mesta!!
Desssutom har hon börjat sova från 23.00 till 05.30
Så vi är glada!
Nu är det fint väder dessutom, så nu ska vi snart ut i vagnen!