Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kl
Var hos Bm nu för vanliga vägning och mätning. Milton har gått upp ett halvt kilo och en centimeter på en vecka, gaaaalet
Är det konstig att han inte blivit mätt av maten eller?! lille killen väger nu runt 4800 gram, snart fem kilo ju, han blir tre veckor imorgon
Imorgon passar bra för mig! Blir det bara du, jag och Michellan? Har aldrig fattat vart du bor, men eftersom du erbjöd Zody skjuts, så antar jag att du bor bortom Köping nånstans? Isåfall behöver vi inte vara i Västerås, utan kanske nånstans mittemellan. Du föreslog Markan förut, kan det vara nåt? Då kan vi gå på promenad om det är fint väder, annars kan vi sitta inne. Och jag som inte klappat häst sen oktober åker gärna till Strömsholm! Vad säger ni?Jag fikar gärna imorgon om ni vill. Men det ska ju regna... Har vi någon reservplan?
Aha, nä då vet jag inte. Mina blir iaf hårdare ju mer mjölk som finns.Men där är alltid mjölk och inte spec hård tutte....