Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken tur att du sa det! Jag har aldrig kontanter på mig, ytterst sällan iaf.Kom ihåg att de inte tar kort på Markan förresten...
Vilgot greppar saker!!!! han behöver dock ha något väldigt greppvänligt på ett "perfekt" avstånd och om han har tur så lyckas han! Även om det oftast blir fel så är det definitivt medvetna försök!
Jag kan men inte på torsdagen
+ uva…
Vi drar iväg till landet till midsommar (Väddö) och stannar där. Så det bästa är om någon annan kan ta på sig planerandet, eftersom jag inte vet säkert om jag kan vara med. Störst odds för att jag kan vara med är nog på fredagen, såvida inte maken har något ärende till jobbet sista jobbdagen den 30e.
Ja, visst är han! Duktigast i världen! Vi har också lite problem med greppvänliga saker. Vi har en "skallra" från Ikea, en röd plastring med tre röda mjukisfigurer på. Den hade jag låtit honom titta på och sen lagt den bredvid honom. Rätt som det var hade han den i handen och låg och viftade med den. Både jag och sambon såg ut så här: Givetvis var det bara ren tur att han lyckades på tag i den, han såg den ju inte ens, men då började jag fundera på detta med att greppa saker. Han har ju den senaste veckan studerat sina händer mycket noga.Vad duktig han är! Har du några bra tips tips på greppvänliga saker? E har mest mjukisdjur och det känns som lite överkurs...