Vårmammor 2010 del 5

Sv: Vårmammor 2010 del 5

En liten bild på min sötnos...
31165633.jpg

Och min andra unge...

31165664.jpg

Jag ser inga bilder :(

I hälsoboken står det inget om vad de ska kunna och idag på bvc så fick jag ingen fråga mer än om hon har börjat le och det har jag koll på att hon kan :D
100-150 g/vecka är de på bvc nöjda med om barnen går upp. Isabella har gått upp 800 g på 2 veckor = 400 g/v :angel: Så nu väger hon 4938 g och är 6 v och 2 dagar! Ingen längd är mätt idag.

*kl*

Precis hemkommen efter att ha tillbringat hela eftermiddagen i stallet. Iggy har dinglat i sjalen och vart nöjd hela tiden. Bjuder på en sommarbild på lill-pållan. Hoppas ni får en toppenkväll alla!

31165921.jpg

Men åh! :love: Jag blir helt galen av hästlängtan när jag ser såna bilder ju, jag kommer alldeles säkert svimma när vi ska ses på Markan på måndag. Så Västmanlandsmammor - var beredda på att jag kanske är lite disträ. ;)

*kl*
Nu har vi varit till banken och har ett lånelöfte med oss hem - så nu ska vi buda på hus! :bump: :banana: :bump: (och förhoppningsvis blir det mer än bara bud, vi vill ju såklart vinna också :D)

Lycka till med budningen :) Vi förlorade först budningen och den som vann drog sig sedan ur och vi fick det för vårt första bud för vi menade på att vi hade lämnat det huset och varit på fler visningar efter det så vi var inte intresserade längre att köpa huset för vårt sista bud.

Tror att man själv måste vara inloggad på vissa av dessa fotosidor för att se bilderna. Vet att det varit så här innan på buke alltså...
typ bilddagboken.

Jag ser bilderna!! Vilka underbart söta bebisar du omger dig av, fölisen ser ju för härlig ut!!!
Viv: Vilken läcker häst! Skylmer på att jag ser bilderna i litet format på telefonen, men vad är det för häst? Arab?

Kl
Idag är Milton tre veckor gammal, tiden går rysligt fort! Så roligt nu och se vad mycket mer han är "med" med blicken och på ljud. Säkert inte jättemycket i jämförelse med era äldre, men i jämförelse med hur han var bara för några dagar sedan!

_Armani: Japp det är en liten arab

Jag vet att detta inte är en häst-tråd men jag måste bara visa hur mycket min lilla skrutta har vuxit i vinter. Visst den tråkiga vinterpälsen gör ju en del, men visst har hon blivit fin :love: Om man gillar araber förstås ;)

6 mån sen
17564_293319922783_615567783_4662796_3380887_n.jpg

Idag
31165922.jpg

Haha, nu fick jag nästan lite dåligt samvete att jag inte la ut kort på honom oxå. Här kommer ett men det är fyra år gammalt...
10209635.jpg

Åh rottisen :love::love::love:

Här är vår pärla! Eller ja, vår och vår.. han finns ju i mitt föräldrahem, men jag räknar honom fortfarande även som min eftersom jag bodde hemma när han flyttade in och jag har ju varit med och fostrat honom, och är fortfarande :D

14797511.jpg

Snacka om trådkap, men ja, kan vi visa upp hästar så funkar nog hundar med :p

Och vem älskar då motorcyklar???? Hihihi! Dags att träda fram- det är iaf INTE jag. Livsfarliga åk ;)

Måste bara fråga lite till alla. Är ni lika hungriga som jag? Eller äter jag för att jag är hemma???
Just nu så sitter jag här o funderar på om jag ska åka o handla bara för att få lite godis...
sjukt... Kan äta HELA tiden om det är så.

Och vem älskar då motorcyklar???? Hihihi! Dags att träda fram- det är iaf INTE jag. Livsfarliga åk ;)

Måste bara fråga lite till alla. Är ni lika hungriga som jag? Eller äter jag för att jag är hemma???
Just nu så sitter jag här o funderar på om jag ska åka o handla bara för att få lite godis...
sjukt... Kan äta HELA tiden om det är så.

Haha, jag är väl sådär när det gäller motorcyklar, inte riktigt min grej, jag bara somnar när jag åker :o. Den är pappas :D - detta är pappas ögonstenar på bilden, numera hade nog Milton också fått vara med på den bilden, men bilden är tagen för ett par år sedan :D

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 595
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 153
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 002
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar