Elin_B
Trådstartare
Haha jag är så orimligt trött att jag försökt få bägge barn att ligga stilla i sängen under morgonen. Mindre framgångsrikt.Vi gick och lade oss i sängen igår vid 20.40 och ligger här än, haha.Jag börjar bli lite rastlös men vill att han ska sova så mycket som möjligt nu så jag ligger kvar så han inte vaknar i onödan. Men han har i alla fall sovit bra, han har ätit oftare än vanligt och var stekhet om huvudet och kall om kroppen inatt men nu är det mycket bättre. Igår eftermiddag och kväll var han mer ledsen än vanligt och inget var riktigt bra förutom att sova i selen.
Hoppas han sovit av sig det värsta så att den här dagen blir bättre.
Snart är det helg! Ska ni hitta på något speciellt? Imorgon ska vi nog åka och fika på ett café tre minuter bort med bil, för att fira att pappan får semester. Om bebis mår bra då såklart. På lördag kommer hans morbror hem så det blir kul.![]()
Lillebror har iofs gått att söva om mellan kl 22 igår till nyss. Storebror som somnade före 20:00 igår studsade upp vid 5 imorse och har inte varit sugen på några stillsamma aktiviteter.
August har börjat greppa saker och föra dom till munnen. Han vänder sig också från rygg till mage men varannan gång fastnar armen under kroppen.