Hej allesammans! Jag vet att det var någon som taggade mig, men jag kan inte hitta det nu och minns inte vem det var, men tack för omtanken, Vemdalen u nu var❤
Jag har helt enkelt varit för trött för att skriva här, men jag har läst och följt er. Vi har haft två nätter med lite mer sömn nu, efter fyra på raken med en liten som bara sovit i små små snuttar. Som mest sov han en timme i sträck, så jag har varit väldigt, väldigt sliten. Trots detta är trenden på det stora hela god och hans magonda har blivit allt bättre och han har gått från att vara ledsen all vaken tid han inte åt till att nu vara en rätt glad kille, som går att kommunicera med och som nu t.o.m. kan gå med på korta stunder på filt eller i babysitter, åtminstone om vi roar honom.
Precis som
@Flixon s lilla har vår fått plaska med fötterna i det varma grunda vattnet. Han blev fantastiskt lugn av att vara på stranden, satt i famnen i soltältet och var helt stilla. Annars är han en rätt aktiv kille som inte är still några längre stunder.
På fredag har vi fyramånaderskontroll.