Skönt att det gått bra för er. Vet att du var lite orolig när han inte gått upp mycket alls.
Här är det lite tvärtom. Loke vägde 6.5 kg vid koll förra veckan, han blir tre månader på lördag.
Han har gått upp mycket vid varje vägning och jag har lite panik nu för han är inte super intresserad av mat längre, ammar mer sällan nu. Men vet ju egentligen att det gör ingenting om han planar ut nu, skulle nog egentligen vara bra.
Nästa vecka ska vi resa till min mamma, det är 50 mil i bil. Planerar att stanna 3-4 ggr. Är faktiskt nervös och hoppas det kommer gå bra. Känns kanske inte superschyst mot Loke men känner att jag behöver hälsa på. Min pappa gick ju bort hastigt i mars och mamma känner sig väldigt ensam, även fast hon inte vill erkänna det så märks det tydligt..
Någon som rest många mil i bil med bebis?
Vi åkte till mina föräldrar 30 min bort nu i helgen. Det gick över all vår förväntan! Vi åkte på vinst och förlust och med inställningen att vi stannar så fort som bebis vill vila. Visade sig att vi bara behövde stanna en kortare stund både på upp och nedväg för att amma, annars var hon på jättebra humör. På vägen hem var hon vaken i en dryg timma och jollrade och pratade, men då satt min man bak och underhöll henne och sjöng och efter ett tag somnade hon om och sov gott hela vägen hem