Vårföräldrar 2017 del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ligger i soffan och njuter av tystnaden. BARNET somnade på 15 minuter istället för 85, hästarna är kvällade, sambo på juläventyr med ett företag han har en del samarbete med och hunden har däckat i hallen. Frågan är om jag ska ta mig till sängen o sova tidigt eller ligga kvar i soffan.
Svåra val just nu :p

Jag ligger i soffan och njuter av tystnaden. BARNET somnade på 15 minuter istället för 85, hästarna är kvällade, sambo på juläventyr med ett företag han har en del samarbete med och hunden har däckat i hallen. Frågan är om jag ska ta mig till sängen o sova tidigt eller ligga kvar i soffan.

Jag skulle somna i soffan :)

Jag tycker det är väldigt skönt att somna i soffan men desto jobbigare att vakna där! Så jag brukar gå o lägga mig i sängen när jag är i ditt läge :p

Men blä, flera sammandragningar ikväll. Brukar typ ha en var fjärde timme på sin höjd men nu har det varit typ två eller tre på en halvtimme.

Inte smärtsamma och bara "uppe" på livmodern men ändå.

Zombiezon igen. Är pigg typ en timme på morgonen och sedan får jag bända upp ögonen resten av dagen. :crazy:

Idag föräldrautbildning del tre och jag tänkte ta bussen :D

122 dagar enligt appen. Hur höll folk koll innan:D?
Igår var bra fram till 19.30 när jag bröt ihop.
Idag kan bara bli bättre.

Fick ett samtalfråj sjukhuset nyss. Imorgon kl 7 ska jag infinna mig för operation.

Framförhållning, jajjemän...:meh::cautious:

Perfekt när jag började nya jobbet idag. Inleder direkt med två sjukdagar :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 594
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
826
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 266
Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
29 015
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31