Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan knappt dra på mig mina stövlar ordentligt längre, magen tar emot när jag böjer mig fram. Hur ska det då gå längre framJag har tio (kanske tolv om bäbis stannar längre) veckor kvar, redan nu börjar magen vara ivägen när jag ska sätta på mig strumpor och skor. Det gör typ ont o fick precis yrsel/illamåendeattack när jag skulle knyta skorna... spännande!
Så... barnvagn? Det närmar sig med stormsteg och jag håller koll på annonser då vi ska köpa begagnat.
Siktar på en Emmaljunga duo edge. Hittade en komplett för 1500 i närområdet men den är från 2009, när räknas de som gamla egentligen? Är det lönt? En vän säljer en lite snyggare lite nyare för 2000 men då måste vi köpa egen liggdel och jag vet inte ens vad som passar. *vilsen*
För övrigt rullar allt på, men jag har börjat morgonkräkas då och då igen.
Har en fin gravidmage äntligen och det sparkar för fullt varje dag och natt. Just nu ligger ungen på tvären så det känns som den spelar pong där inne, från sida till sida.
Jag kan knappt dra på mig mina stövlar ordentligt längre, magen tar emot när jag böjer mig fram. Hur ska det då gå längre fram
Såna pengar finns inte så vi kan liksom inte köpa så nytt.. Undrar om det finns några nackdelar med de lite äldre vagnarna, förutsatt att den ser välskött ut osv.Det finns ju dom som kör med retrovagnar så från 2009 är ju inte jättegammalt men jag hade valt nyare, utan argument egentligen bara känsla! Vi hittade en fin från december 2015 för 5500kr, använd i 8 månader och 11,000kr nypris så vi blev väldigt nöjda emmaljunga city cross!
Sambon drar på dem när han är hemma men jag är ju ensam hemma hela dagarna så då är det värre. Då får jag knorra och ha mig medan jag knölar på dem, till hundarnas nöje. Känns som om de flinar åt mig och kallar mig fet.Skulle behöva skor som man bara stoppar ner fötterna i men svårt med vinterkängor
Såna pengar finns inte så vi kan liksom inte köpa så nytt.. Undrar om det finns några nackdelar med de lite äldre vagnarna, förutsatt att den ser välskött ut osv.
Vi köpte en syskonvagn för 200:- jag har ingen aning om hur gammal den är och det bekommer mig inte heller. Den är lite sliten på handtaget men annars är det inga konstigheter. Jag har aldrig riktigt förstått mig på den där hysterin med att folk måste köpa ny vagn, men det är ju superbra för mig som tycker att begagnat duger lika gott I övrigt har vi en enkelvagn som vi ärvt och den har säkert 8-10 år på nacken, visst den är sliten men den fungerar ju fortfarande lika bra.Såna pengar finns inte så vi kan liksom inte köpa så nytt.. Undrar om det finns några nackdelar med de lite äldre vagnarna, förutsatt att den ser välskött ut osv.
Så... barnvagn? Det närmar sig med stormsteg och jag håller koll på annonser då vi ska köpa begagnat.
Siktar på en Emmaljunga duo edge. Hittade en komplett för 1500 i närområdet men den är från 2009, när räknas de som gamla egentligen? Är det lönt? En vän säljer en lite snyggare lite nyare för 2000 men då måste vi köpa egen liggdel och jag vet inte ens vad som passar. *vilsen*
Har en fin gravidmage äntligen och det sparkar för fullt varje dag och natt. Just nu ligger ungen på tvären så det känns som den spelar pong där inne, från sida till sida.
Såna pengar finns inte så vi kan liksom inte köpa så nytt.. Undrar om det finns några nackdelar med de lite äldre vagnarna, förutsatt att den ser välskött ut osv.
Provkör, trivs du, köp.
Ny barnvagn är verkligen inget måste.
Jag tror min tävlar om vm titeln i mma därinne. Helt absurt så mycket det kan sparkas och boxas därnere sambon är helt hundra på att det blir hans påg och att han demonstrerar mot att åka och shoppa precis som pappa
Ååhh visst är det sjukt irriterande när det kliar. Min mage kliar hela tiden men det är pga stygnen och tejpen, men ibland skulle man ju vilja skjuta sig själv när det är som värst.Haha min bäbis rör sig absolut men känns ganska lugn i jämförelse
Har fått lite nya bristningar och dom kliar som sjutton! Kliade på hela magen runt v12 nånstans sen dess har det varit lugnt men nu kliar det massor, fick smörja med kortison förut, hjälpte en stund...
Ååhh visst är det sjukt irriterande när det kliar. Min mage kliar hela tiden men det är pga stygnen och tejpen, men ibland skulle man ju vilja skjuta sig själv när det är som värst.