Fille
Trådstartare
Och KUSINEN!
Just glömde kusinen, kanske nästan det värsta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och KUSINEN!
Har den här i barnens rum. Ger ett mycket bra sken. Inte jättemönstrad men ändå lite rolig.Klarade mig från halsbränna
Idag har vi fixat fönstret och börjat måla taket i Viktors rum.
Börjat kika efter taklampa också. Har ju mönstrad tapet (bamse) så det kanske blir lite mycket med mönstrad taklampa också?
Och KUSINEN!
Jag kan buda över min svåger också?
Har den här i barnens rum. Ger ett mycket bra sken. Inte jättemönstrad men ändå lite rolig.
http://m.ikea.com/se/sv/catalog/products/art/00166095/
Såna pengar finns inte så vi kan liksom inte köpa så nytt.. Undrar om det finns några nackdelar med de lite äldre vagnarna, förutsatt att den ser välskött ut osv.
I landsproblem som gravid runt jul är att jag konstant är sugen på en skinkmacka
Haha tur att det råkar finnas en del skinka såhär i juletid i alla fall här!
Skinka i överflöd
Men jag vill inte äta om jag inte är hungrig (säger delen av min hjärna som inte har gravidsug, jag har giganternas kamp varje dag om vilken mängd mat som ska intas)
Kanske, kanske inte. Väl värt ett försök bara jag slipper honom i min närhet.Vi har en svåger... men de kanske finner varandra?
Samma här. Firade med min familj igår och första kommentaren jag fick var "Du ska väl inte föda förrän maj, eller??"Min mage har blivit enorm Jag kommer spricka innan det här är klart...
Samma här. Firade med min familj igår och första kommentaren jag fick var "Du ska väl inte föda förrän maj, eller??"
Jag är snart lika stor som jag var när jag födde dottern i v42. Jag är på 18+4 idag
Har varit en snabb sväng in till stan idag, kikade förbi en babybutik för att slänga ett öga på barnvagnar och babyskydd och se vad de hade. Tur var väll det för nu har sambon insett hur mycket olika det finns att välja emellan.. Tydligen hade han noll koll på att det fanns mer än typ 5 olika babyskydd att välja emellan... och barnvagnar med för den delen. Han verkade tro att välja babyskydd/barnvagn hade mest att göra med val av färg och huruvida man skulle ha en mugghållare på handtaget eller inte..