Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är så trött i dag.
Kom på att jag inte fått något besked från fk om vare sig sjukskrivning eller gp. Gp förväntar jag mig visserligen inget beslut om förrän någon gång nästa år. Jag befinner mig dessutom på en ort med nedsläckt fast telefoni och urkass mobilmottagning så det lockar inte att börja ringa heller. Får se om sambo får något brev hem till oss om kompletteringar de här dagarna som han är hemma.
Vilken smidig liten mage, min mage i v.25 är gigantisk, jag tror helt seriöst att magen kommer spricka innan den lilla är ute
30+5 idag och sambon har jagat runt mig på en 3,8 km lång skogspromenad, kuperad terräng runt en sjö. Trodde aldrig jag skulle orka, men tog 1 h och 15 min sen var vi i mål. Kände lite av ena ljumskfogen i slutet men annars gick det bra. Vi gick dock väldigt sakta, noll kondition men jag är nöjd
Åh jag vill också kunna gå!
Ut till brevlådan (ca 150-200m) går bra men på vägen tillbaka gnäller fogarna.
Kommer orka släpa ponny ett varv runt gården typ i början
Jag är i vecka 28+2 och tycker min mage är väldigt otymplig. Det är bara de senaste veckorna som den faktiskt har börjat puta ordentligt till en gravidmage.Vilken smidig liten mage, min mage i v.25 är gigantisk, jag tror helt seriöst att magen kommer spricka innan den lilla är ute
Har några kollegor som pillar på magen men de älskar bebisar o vi känner varandra väl. I början var jag obekväm men nu känns det ok. Sedan klappar mina elever på magen mycket, men de kramas gärna alltid o är 7 år gamla så det känns mer ok.Jag är i vecka 28+2 och tycker min mage är väldigt otymplig. Det är bara de senaste veckorna som den faktiskt har börjat puta ordentligt till en gravidmage.
Men nu är den stor nog för att folk ska våga sig fram och klappa på den.... Bryr mig inte om det är folk jag känner men främlingar kommer bli av med handen.
Oj, vad lite din mage syns! Jag trodde att min mage var liten...
21+3
Vilken smidig liten mage, min mage i v.25 är gigantisk, jag tror helt seriöst att magen kommer spricka innan den lilla är ute
Jag är i vecka 28+2 och tycker min mage är väldigt otymplig. Det är bara de senaste veckorna som den faktiskt har börjat puta ordentligt till en gravidmage.
Men nu är den stor nog för att folk ska våga sig fram och klappa på den.... Bryr mig inte om det är folk jag känner men främlingar kommer bli av med handen.
Var det längesedan du skickade in?
Det som dröjde lite för mig var att AG var seg att svara, sedan rullade det på utan problem.
Läkarintyget jag fick den 22a godkändes samma dag av FK, har kommit överens med handläggaren om att alla nya intyg i samma ärende ska räknas som en ny ansökan, hur smidigt som helst.
GP är godkänt sedan typ sex veckor tillbaka och försäkran är mottagen. Bör väl synas på "mina utbetalningar" om ett par veckor eftersom den kickar in 20/1.
Nu är det bara planering av föräldrapenning kvar
Och så träffa familjeenheten för att registera faderskap men de har bara telefontid 9-10 vardagar så jag glömmer bort det hela tiden.