Vet inte vad som är bäst men jag använder tinypic.comVar är det bäst att lägga upp magbilder för visning här?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte vad som är bäst men jag använder tinypic.comVar är det bäst att lägga upp magbilder för visning här?
Samma här, en rejäl kula. Men blev rejält stor förra gången också...
Vi kommer nog få snittplaneringen i slutet av januari. Jag och BM ska boka den nu när jag ska dit nästa vecka.Trevlig jul men både jag och BARNET är sjuka vilket varit jobbigt. Ny tid för snittplanering 3/1. Smått nervöst. Men 863213567899 gånger bättre än om det inte skulle bli snitt för min del.
Vi kommer nog få snittplaneringen i slutet av januari. Jag och BM ska boka den nu när jag ska dit nästa vecka.
Funderar om det är dags att skicka ut sambon på vinden för att ta fram lådorna med pyttekläder och börja tvätta, max 14 veckor kvar och det går uppenbarligen ganska fort nu.... vi behöver dessutom köpa någon form av mer eller större klädförvaring.
Håller med dig om att det går fort!! Har köpt allt beg eller nytt men vill oavsett tvätta igenom allt en gång. Är snart färdig med tvättandet! har max 11 v kvar. Läser att man ska packa bb väskan runt v 36, jag har inte börjat packa än men vet nästan exakt vad som ska med och så fort allt är tvättat så packar jag ner det
Har packat kläder till V och hygienartiklar till oss (inkl glasögon och linsvätska till mig, glömmer jag jämt). Ska rota fram en mobilladdare och sedan är två amningslinnen på väg på posten. Har lagt ner två par gosiga tjockstrumpor och ska köpa ett par nya innetofflor. Ska även packa ner en karta var av sambons mediciner.
Kvar är typ byxor till mig men de jag tänkt ha använder jag ju (mjukisar med plats för magen).
Jag har börjat fundera på vad jag ska packa till oss också, tänkte packa kabinväskan till oss med lite smått sådär, skulle behöva köpa nåt par större trosor och amningsbh men tycker det är svårt med storlek! Mina bröst har växt men kan fortfarande ha mina vanliga bh:ar än, så vet inte alls vad jag ska ha för amningsbh. Dock är nog bh i min storlek svårt att hitta på "stan", så behöver nog beställa... Har 90B nu(på yttersta spännet) funderar på om jag ska beställa 95B på amningsbh.. men så svårt!
Jag har span på amningsbh jag tror jag kommer gilla men vågar inte köpa än för revbenen har typ expanderat och de drar förhoppningsvis ihop sig. Drar 75E/F just nu.
Har övergått till sportBH till vardags, har några mjuka som är lite för små så de ger perfekt stöd nu
Trosor kan jag använda mina gamla tjockistrosor än så länge.
Så himla svårt som sagt hah! Jag äger ingen sportbh, kan rida utan bh om det är så, inte så noga men får väl beställa kanske två olika storlekar och testa!
Jag har bara tjockistrosor men så är jag ju tjock också
Så himla svårt som sagt hah! Jag äger ingen sportbh, kan rida utan bh om det är så, inte så noga men får väl beställa kanske två olika storlekar och testa!
Jag har bara tjockistrosor men så är jag ju tjock också
Om du har vägarna till Karlskoga kan jag rekommendera ett besök på underklädesaffären som ligger nästan rätt över gatan från folkets hus. Tror den heter chess. Har köpt en amningsbh där. Kostade visserligen runt 500 lappen, men värd varenda krona enligt mig. Bra stöd trots att den inte har någon bygel och så är den fin. Använde den under graviditeten med. Superskön. Har en del billiga varianter sedan första barnet och det är verkligen skillnad mot denna.
Måste nog köpa mig en till så jag kan ha en även när denna måste tvättas..