Det gör det ju alltid.
Jag tänkte just detsamma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör det ju alltid.
Ni har fel båda två!! Jag älskar kaffe vanligtvis Men hann väl aldrig få upp smaken på det mellan graviditeterna heller riktigt. Nu är det bara vidrigt.. Tur att det finns te!Jag tänkte just detsamma
Jag har inget sånt, inte ens tvkanaler! Men kollar ibland playkanalerna på datorn! Annars är det telefon, men brukar försöka bara ligga o blunda för att somna om, men går ju inte det heller just nu...
Jag gick ut och mockade vindskyddet den natten
(Annars är det sambons jobb eftersom mina fogar packade ihop i typ v 10)
Hästarna såg något överraskade ut över att få besök den tiden.
Jag har tagit järntabletter varje dag i snart 1,5år Hela förra graviditeten och sen slutade jag inte mellan för blodvärdet va i botten efter förlossningen och avslagsperioden.
Enda gången det är fart på magen är om jag äter riktigt fet mat eller mycket choklad, när den väl sätter igång gör det ONT!! Typ koliksmärta Har blivit något bättre nu när jag äntligen kan äta fil och branflakes till frukost igen (har inte kunnat äta kall frukost utan att kräkas nån av graviditeterna förrän efter v19-20)
Enligt BM blir en del förstoppade och en del får diarré av järnet. Stoppar det för mkt kan man ta 2tabletter istället för 1, då brukar det bli fart.
Egentligen bör jag väl vara glad att magen inte är hård, är nog jobbigare än att va lös!
Ja det har sina fördelar att ha allt hemma, hundarna är sällan nödbedda att ta en extra sväng oavsett klockslag.Haha hade ja haft en lösdrift eller en hund ellee nåt så hade ja kunnat gå ut
Ja det har sina fördelar att ha allt hemma, hundarna är sällan nödbedda att ta en extra sväng oavsett klockslag.
Sen att jag knappt kan gå vissa dagar är ju mindre spännande
Ja, de gillar alla formerHundarna blir nog glada över en kortpromenad också
Ja, de gillar alla former
Det är nästan så att jag skulle behöva skaffa hund igen. Kontrasterna mellan att ha haft hund, häst, jobbat mer än heltid till att plugga på distans, jobba 20% och ha katt är stor! Så att jag också kan gå hundpromenad på natten
- Kudde mellan benen?Hur sover ni övriga? Ställning alltså.
Ligger jag på höger sida stramar ligamenten efter nån minut så att det gör svinont, på rygg är allmänt obehagligt, på mage (med ben uppdraget) blir bebis jätteupprörd och sprattlar hysteriskt....
Så det är bara vänster kvar, varpå jag får typ kramp i höften till slut.
Hur sover ni övriga? Ställning alltså.
Ligger jag på höger sida stramar ligamenten efter nån minut så att det gör svinont, på rygg är allmänt obehagligt, på mage (med ben uppdraget) blir bebis jätteupprörd och sprattlar hysteriskt....
Hur sover ni övriga? Ställning alltså.
Jodå, provat allt. Halvliggande över en saccosäck lutad mot gaveln funkade halvbra ett tag, men då prasslade den så hemskt istället- Kudde mellan benen?
- Höj huvudänden?
- Kudde bakom ryggen?
- Kudde framför/under magen?
- Kudde att krama?
Jag har aldrig lyckats vänja mig vid detJag sover lite hur som Men har heller inga problem med att det gör ont nånstans eller så.. Kanske är platt på mage som börjar bli lite obekvämt, men inte så det gör ont.. Går bra så länge man tar upp ena benet lite så det inte blir all tyngd på magen.
Kan du inte ligga rakt på rygg? Man kan vänja sig vid det även om man är en inbiten "magsovare"
Lite olika, typ allt utom på mage fungerar beroende på dag. Jag är tacksam så länge det är så.
Har en gravidkudde och ett gäng småkddar som ibland behövs, ibland inte.
Idag känner jag mig tom lite ogravid, magen var puts väck när jag låg på rygg, såpass att jag funderade på om man verkligen kan tappa bort bebis under natten utan att märka det Sedan försökte jag äta frukost och då blev det uppenbart att det fortfarande är fullt där inne.
Har precis borstat ponny