Vårföräldrar 2017 del tre

SF-mått 29 idag. På god väg över normalkurvan snart i det här tempot så snart blir det väl TUL för att han ser ut att bli så stor istället :rofl:
Hjärtslag 145.
Huvudet ner.

Jag hade 32 igår och är ju en bit före dig! Fast jag har ingen koll på när man ska ha vad förstås :p Men skönt att han växer :)
Det är första gången min BM nämner mitt sf mått, bara visat kurvan. Hon har aldrig nämt hjärtalagen heller, bara sagt att det låter bra. Men så har jag inte frågat :p inbillar mig lite att det är taktik för att jag inte ska hålla på att jämföra och bli stressad eller nåt! Jag tycker ofta att jag har kontrollbehov men här har jag uppenbarligen släppt kontrollen :) vilket på ett sätt är rätt skönt!

Jag hade 32 igår och är ju en bit före dig! Fast jag har ingen koll på när man ska ha vad förstås :p Men skönt att han växer :)
Det är första gången min BM nämner mitt sf mått, bara visat kurvan. Hon har aldrig nämt hjärtalagen heller, bara sagt att det låter bra. Men så har jag inte frågat :p inbillar mig lite att det är taktik för att jag inte ska hålla på att jämföra och bli stressad eller nåt! Jag tycker ofta att jag har kontrollbehov men här har jag uppenbarligen släppt kontrollen :) vilket på ett sätt är rätt skönt!

Jag tror man räknar med 1cm/vecka vilket gör att våra mått stämmer mot varandra så att säga :)

Det tar tydligen på krafterna att vara gravid och då mår jag ju ändå bra! Sovit i typ två timmar :angel:

Ahhh. Glamour.
Typ som när jag måste kräkas men först panikkissa för att inte kissa på mig när jag kräks:heart:love:
Då älskar jag detta lite extra.
Jag och sambon satt i bilen och pratade om hela fenomenet att vissa känner att det glittrar och skiner om dem under graviditeten. Sen jämförde vi med mig och nu läser jag detta, jag tror fan inte folk har varit gravida på riktigt när dem påstår ovanstående :rofl:

Nu känns det som att skinnet ska spricka :eek: Det är liksom inte så trångt inuti magen utan bara i huden. Överskottspåsen som hänger så chict under kulan kunde ju hjälpa till lite...

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 250
Gravid - 1år Om allt går som det ska blir vi en till i familjen till hösten :heart Jag har två traumatiska förlossningar i bagaget, så även om det...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 589
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
799
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 160

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024