Vårföräldrar 2017 del tre

Frustration.
Kom fram till fk, får samma svar som förra veckan så jag sitter fortfarande emellan stolarna i väntan på fastställande av sgi :banghead:
Frågade om det inte var dags att ta in handlingarna på nytt om dom nu inte hade kommit men så kunde man inte jobba :meh: (det är väl så alla jobbar om man inte får de papper man efterfrågar inom en rimlig tidsram???)

Det som stör mig i det stora hela är att det inte har varit några problem att betala ut för de föräldradagar/VAB jag har sökt med junior tidigare och min inkomst har inte gjort några enorma förändringar men nu är det helt plötsligt omöjligt att besluta om något. :devil:

Jag bad om att få prata med den som gör min sgi-utredning eller att denne skulle kontakta mig men det var visst väldigt, väldigt, svårt och den jag pratade med kunde inte lova att sgi-handläggaren hade tid med det. :banghead:

Mars
1/3-Fille 26 år första barnet, örebro län
11/3 Mayalv 34 år, andra barnet, tjej
11/3 Oktiv 32 år andra barnet skaraborg
15/3 Ariane, 35 år, andra barnet Västra Götalands län
16/3 - Mirifax, 33 år, fjärde(varav ett sent missfall)
18/3 - Suspiria, 31 år, första barnet , Norrland - Luleå
21/3 - lil-sis, 35 år, första, Viktor, Norra Uppland
23/3 - helena_hamrerk, 30 år, förstabarnet
28/3 - angelo, 30 år, första barnet, Blekinge

April
1/4 - _Zacke_, 26år, första barnet
8/4 - Imnir, 24 år, tredje barnet
5/4 - Lime, 26 år, andra barnet
8/4 - hyacinth
7/4 - Lynxlady, 34 år, tredje barnet
15/4 - Melisen, 33 år, andra barnet, Douglas, Linköping
15/4 - Donnatello, 32 år, tredje barnet, troligtvis en tjej
25/4- Lazy Lady, 35år, andra barnet, 1barnet föddes/dog 18/4-16 i intrauterin fosterdöd v41. Skaraborg
29/4 - Petronella, 27år, första barnet, till 99% säkerhet en tjej

Maj
5/5 - Diremone, 29 år, första barnet, flicka, Västra götalands län
9/5 - Beppo, 33 år, första barnet - Gävleborgs län - Gävle
9/5 - falukorw, 33 år, första barnet, pojke
12/5 - TeamLundVer, 33år, andra barnet, troligtvis en flicka, Skåne
15/5 - Norrisen, 35 år andra barnet
15/5 - FruFebruari, 29 år, tredje barnet.
20/5 - Lilltess,24 år, andra barnet
23/5 - Bobberiboo, 25 år, andra barnet, Tös enl ul, Skåne
24/5 - hjärter_dam, 29år, andra barnet, Västra Götaland
26/5 - nyfiknajag, 27 år andra barnet

Mars
1/3-Fille 26 år första barnet, örebro län
11/3 Mayalv 34 år, andra barnet, tjej
11/3 Oktiv 32 år andra barnet skaraborg
15/3 Ariane, 35 år, andra barnet Västra Götalands län
16/3 - Mirifax, 33 år, fjärde(varav ett sent missfall)
18/3 - Suspiria, 31 år, första barnet , Norrland - Luleå
21/3 - lil-sis, 35 år, första, Viktor, Norra Uppland
23/3 - helena_hamrerk, 30 år, förstabarnet
28/3 - angelo, 30 år, första barnet, Blekinge

April
1/4 - _Zacke_, 26år, första barnet
8/4 - Imnir, 24 år, tredje barnet
5/4 - Lime, 26 år, andra barnet
8/4 - hyacinth
7/4 - Lynxlady, 34 år, tredje barnet
15/4 - Melisen, 33 år, andra barnet, Douglas, Linköping
18/4 - Donnatello, 32 år, tredje barnet, troligtvis en tjej, Borås
25/4- Lazy Lady, 35år, andra barnet, 1barnet föddes/dog 18/4-16 i intrauterin fosterdöd v41. Skaraborg
29/4 - Petronella, 27år, första barnet, till 99% säkerhet en tjej

Maj
5/5 - Diremone, 29 år, första barnet, flicka, Västra götalands län
9/5 - Beppo, 33 år, första barnet - Gävleborgs län - Gävle
9/5 - falukorw, 33 år, första barnet, pojke
12/5 - TeamLundVer, 33år, andra barnet, troligtvis en flicka, Skåne
15/5 - Norrisen, 35 år andra barnet
15/5 - FruFebruari, 29 år, tredje barnet.
20/5 - Lilltess,24 år, andra barnet
23/5 - Bobberiboo, 25 år, andra barnet, Tös enl ul, Skåne
24/5 - hjärter_dam, 29år, andra barnet, Västra Götaland
26/5 - nyfiknajag, 27 år andra barnet

Tul'et gick bra idag. Bebis beräknad väga 700g och vara 28cm lång, låg och tränade på att andas under tiden läkaren kollade allt:heart
Lyckades inte se om det va pojk eller flicka, läkaren misstänkte pojk men va inte säker alls så nu är det 50/50O_o Vi tänker inte fråga nästa gång utan nu väntar vi med spänning på leveransen.
Nytt tul om 4v, men jag får komma in för nytt ul eller ctg när jag vill då dom är väldigt noga med att jag ska må bra i allt. Skönt att veta!!

Jösses. Är kräkfärdig, har ont så in i h-vete o ligger på soffan som en strandad valross med bortdomnade ben. Någon fog eller något som bråkar :banghead: Tur att båda barnen är i sängen o tvn är på.

Varit hos bm idag. Allt såg bra ut, först var hjärtljuden 167 men lugnade sig sedan till 148. :heart Den har satt sig i säte igen med rumpan rakt ner :cautious:

Ligger i sängen och kommer inte upp, framfogen protesterar kraftfullt när jag försöker :meh: Jag som hade en sån bra dag igår :arghh:

Är kissnödig som fasen så det är väl bara att hiva sig upp och hoppas jag kan hålla mig på benen:meh:

Har börjat inse nu att min blåskontroll är starkt på bristningsgränsen vid nysningar. Hurra för att vara gravid :grin::grin:

Det är heeeeelt normalt och du kommer få en fantastisk gåva när allt är klart :p:D
(jag kräks lite på dom orden vid det här laget).

Här vet jag inte vad avkomman roar sig med men det trycker mot ena ljumsken o gör ont i höften om jag sitter, ställer jag mig upp flyttas trycket mot blåsan och jag känner mig som en nyss rumsren valp med benen i kors och panik i blick ;)
Garanterat också heeeeelt normalt :p

Det är heeeeelt normalt och du kommer få en fantastisk gåva när allt är klart :p:D
(jag kräks lite på dom orden vid det här laget).

Här vet jag inte vad avkomman roar sig med men det trycker mot ena ljumsken o gör ont i höften om jag sitter, ställer jag mig upp flyttas trycket mot blåsan och jag känner mig som en nyss rumsren valp med benen i kors och panik i blick ;)
Garanterat också heeeeelt normalt :p
Hahaha så jäkla roligt :rofl: Fick en nysattack igårkväll när jag gått och lagt mig, fick vika undan täcket för att se att jag inte kissat ner mig totalt :rofl: Huuuur roooligt är inte det :angel::grin:

Min lille bäbis gillar att använda urinblåsan som boxningssäck känns det som... Änsålänge har jag inga problem att hålla mig men antar att det kommer bli värre med det om ett par veckor.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 254
Gravid - 1år Om allt går som det ska blir vi en till i familjen till hösten :heart Jag har två traumatiska förlossningar i bagaget, så även om det...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 591
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
799
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 160

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024