Nähä, jag med Fast nordöstra skåneHaha nää men om mitt minne inte sviker (vilket för tillfället faktiskt är mycket möjligt) så är vi två nog dem enda
Landskrona för dig va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nähä, jag med Fast nordöstra skåneHaha nää men om mitt minne inte sviker (vilket för tillfället faktiskt är mycket möjligt) så är vi två nog dem enda
Landskrona för dig va?
Sa ju att mitt minne inte är det bästa för tillfälletNähä, jag med Fast nordöstra skåne
JuppHaha nää men om mitt minne inte sviker (vilket för tillfället faktiskt är mycket möjligt) så är vi två nog dem enda
Landskrona för dig va?
När har ni andra fått ert moderskapsintyg?
Har för mig att jag fick det relativt tidigt förra gången men n så läge har jag inte fått något.
Ah, då väntar jag tills nästa veckaJag fick när jag var hos BM i v 25 besöket, har dock glömt att skicka in det. Kanske ska göra det snart
Har för mig att jag fick det relativt tidigt förra gången men n så läge har jag inte fått något.
Jag har inte fått mitt ännu (glömt att fråga om det också) Ska till BM den 30:eNär har ni andra fått ert moderskapsintyg?
Fick det igår på vårt v. 25-besök
Kvidinge, ett par mil nordöst om Helsingborg.Jupp
Du då?