Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej det kan väl inte bara vara jag som upplevt att ibland bär jag sitter ner och Liten lever om i magen så känns det som att sparkarna är på väg ut genom rumpan på mig?
*hoppar in från vårtråden 2016*Fast sommartid blir fårskinn väldigt varmt. Jag funderar på om jag ska sy en tjockare madrass... borde inte vara omöjligt svårt.
*hoppar in från vårtråden 2016*
Fast fårskinn är luftigt och det gör att det inte blir så varmt. Jag lade ett lakan över för att få en sval och slät yta och det funkade jättebra i somras.
Skumgummi däremot är jättevarmt eftersom det inte andas.
Ja, jag kan starkt rekommendera det lockarna i ullen gjorde ju att lakanet liksom låg ett par cm upp och luften kunde cirkulera under.Ah okej... då får det kanske bli fårskinn i alla fall. Lakan över var ju smart!
Jag tyckte inte att jag hade gjort ngt speciellt, men gissningsvis var det isen ute som var boven. Man går och spänner sig och småhalkar.Ring dem under tiden, så slipper du köa sen.
Är det fogarna kan det hjälpa att knyta en sjal hårt runt bäckenet.
Vila hjälper också. Har du ansträngt dig hårt nyligen?
Lättade inget igår (fy farao vad ont det gjorde). Men idag är det lite bättre iaf . Känns bara ruttet att bli sjukskriven redan nu .Hur har det gått för dig? Har det lättat något?
@Ariane det höll i sig hela kvällen igår men släppte på natten och sen hade bebis rumba fest i magen. Sååå jag fick inte sovit jättemycket inatt, det lilla jag sov så vaknade jag så fort jag rörde på mig för fogarna smärtade. Idag är ingen bra dag och jag grinar lite varje gång jag ska resa mig och gå någonstans. Dessutom är det födelsekalas hos svärmor ikväll så det är bara att överleva.
Lättade inget igår (fy farao vad ont det gjorde). Men idag är det lite bättre iaf . Känns bara ruttet att bli sjukskriven redan nu .
Tack för omtanken
Hej halsbränna
100 pack Novalucol... är inne på mitt tredje
Redan?
Men smärta suger!