Vårföräldrar 2017 del tre

Jo jag är sjukskriven så jag kan slumra när ajg känner att ajg behöver. Rädd för att helt vrida dygnsrythmen. Jag är supertrött på kvällen när jag går och lägger mig men sen ligger jag bara och vrider mig utan att komma till ro. slumrar till lite då och då men ingen ordentlig sömn. går ständigt omkring i en trötthetsdimma och det börjar tära ordentligt på mig.

Kan du inte prata med läkare/Mvc om något att sova på?

Okej tjejer, damer och töser det är väldigt obehagligt i magen just nu. Från byxlinningen och en handsbredd upp ungefär. Blir något värre när jag går. Vad är det? :confused:

För övrigt har jag sådan foglossning fram idag att jag stapplar fram i 5 centimeters steg.

Okej tjejer, damer och töser det är väldigt obehagligt i magen just nu. Från byxlinningen och en handsbredd upp ungefär. Blir något värre när jag går. Vad är det? :confused:

För övrigt har jag sådan foglossning fram idag att jag stapplar fram i 5 centimeters steg.

Jag har haft smärtsamma sammandragningar ungefär där, eller upp till naveln typ. Kan det va nåt sånt?

Låter som sammandragningar.

Mina är som jag beskrivit förut tydligast från naveln och uppåt, involverar sällan lägre delen av livmodern.

Och är helt smärtfria. Ibland tar de bokstavligen andan ur mig, antar att något trycker mot lungorna då.

Sammandragningar? Jag har ruskiga sånna idag, har fått uvi så jag får på penicillin men det har inte tagit bort sammandragningarna ännu.. Obehagligt och blir värre när jag rör mej så jag ligger platt.

Jag har ett huvud eller en rumpa upptryckt mellan revbenen känns det som så jag kan inte böja mig framåt för det känns jätteobehagligt.

@lil-sis @Fille @Lazy Lady ja kanske det. Kände inte av några sammandragningar med sonen så har inget att jämföra med. Det lättar lite om jag lägger mig raklång och liksom sträcker ut magen O_o

Jag får mer sammandragningar vid rörelse. Enligt min bm och en bekant som är bm så är det ingen fara så länge det bara gör ont max nån gång om dagen och smärtfria sammandragningar förstår jag inte är farliga alls :)

Studerar taket och utfodrar BARN. Spännande tillvaro:meh:
Har i alla fall vallats runt kvarteret av MAKEN idag. Sen kaskadkräktes jag upp yoghurtlunchen, värsta festen. Ska hålla mig till knäckebröd och skorpor tror jag:meh:

Världens tips!!! Har köpt termobyxor på
eng ***ons postorder för 225:- och jag kan stänga dem!!!! Till och med lite plats över :bow: tog storlek 42/44 så lite långa i benen. Storlek 40 normalt och 1,65 cm lång. :) Jag slipper frysa!!! :up: Nu när snön kommit till Skåne (en dag eller två.
)

Är förmodligen trött överkänslig men gnööö vad arg o ledsen jag blir på min sambo som inte alls förstått att man måste lägga sig själv lite åt sidan när man får barn o kanske inte kan åka i väg på två hockeymatcher / vecka samt gå iväg för att se på amerikansk fotboll varje söndag under hela hösten o vintern. Men är man 40 år o aldrig behövt bry sig om något annat än sig själv så kanske han borde vara förlåten… jag hoppas innerligt att han kommer att vakna upp när bebis väl kommer. Känner mig just nu bara väldigt ledsen...

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 252
Gravid - 1år Om allt går som det ska blir vi en till i familjen till hösten :heart Jag har två traumatiska förlossningar i bagaget, så även om det...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 591
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
799
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 160

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat