I vårt hushåll kan sånt leda till ond bråd död.. HATAR att få öknamn.. Ok om jag känner mej som en mammut men ingen ska komma och kalla mej det
Måste ju hålla honom i liv så att jag fick hjälp upp ur soffan och någon som
knöt skorna åt mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I vårt hushåll kan sånt leda till ond bråd död.. HATAR att få öknamn.. Ok om jag känner mej som en mammut men ingen ska komma och kalla mej det
Det kan dom lätt fixa ifrån en stol med hjul på..Måste ju hålla honom i liv så att jag fick hjälp upp ur soffan och någon som
knöt skorna åt mig
Jo jag är sjukskriven så jag kan slumra när ajg känner att ajg behöver. Rädd för att helt vrida dygnsrythmen. Jag är supertrött på kvällen när jag går och lägger mig men sen ligger jag bara och vrider mig utan att komma till ro. slumrar till lite då och då men ingen ordentlig sömn. går ständigt omkring i en trötthetsdimma och det börjar tära ordentligt på mig.
Fast sommartid blir fårskinn väldigt varmt. Jag funderar på om jag ska sy en tjockare madrass... borde inte vara omöjligt svårt.
Okej tjejer, damer och töser det är väldigt obehagligt i magen just nu. Från byxlinningen och en handsbredd upp ungefär. Blir något värre när jag går. Vad är det?
För övrigt har jag sådan foglossning fram idag att jag stapplar fram i 5 centimeters steg.
Okej tjejer, damer och töser det är väldigt obehagligt i magen just nu. Från byxlinningen och en handsbredd upp ungefär. Blir något värre när jag går. Vad är det?
För övrigt har jag sådan foglossning fram idag att jag stapplar fram i 5 centimeters steg.
Sammandragningar? Jag har ruskiga sånna idag, har fått uvi så jag får på penicillin men det har inte tagit bort sammandragningarna ännu.. Obehagligt och blir värre när jag rör mej så jag ligger platt.Okej tjejer, damer och töser det är väldigt obehagligt i magen just nu. Från byxlinningen och en handsbredd upp ungefär. Blir något värre när jag går. Vad är det?
@lil-sis @Fille @Lazy Lady ja kanske det. Kände inte av några sammandragningar med sonen så har inget att jämföra med. Det lättar lite om jag lägger mig raklång och liksom sträcker ut magen
Jag har ett huvud eller en rumpa upptryckt mellan revbenen känns det som så jag kan inte böja mig framåt för det känns jätteobehagligt.
Det sista va iofs rätt roligt@Lazy Lady @vinkelina mitt gick över till kossan sen när jag ammade, för det räckte att man tittade snett på tuttarna så stod det två strålar rätt ut
En gång fick han mig till att säga ; muu Im lactating, samtidigt som mjölken sprutade. Den höll honom med gapskratt i säkert sex månader, han kan ff garva åt det
@lil-sis @Fille @Lazy Lady ja kanske det. Kände inte av några sammandragningar med sonen så har inget att jämföra med. Det lättar lite om jag lägger mig raklång och liksom sträcker ut magen
Jag har ett huvud eller en rumpa upptryckt mellan revbenen känns det som så jag kan inte böja mig framåt för det känns jätteobehagligt.
Världens tips!!! Har köpt termobyxor på
eng ***ons postorder för 225:- och jag kan stänga dem!!!! Till och med lite plats över tog storlek 42/44 så lite långa i benen. Storlek 40 normalt och 1,65 cm lång. Jag slipper frysa!!! Nu när snön kommit till Skåne (en dag eller två.)