Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag väntar med spänning på Felicias nästa koll. Uppskattar att hon och skötbordet är lika långa så runt 72 cm borde hon vara isf.Bvc och 8mån kontroll idag på 8månaders dagen
Sammy har sträckt på sej, är 70,5cm och väger exakt 8kg
Nu ligger han strax under medelkurvan på längden och 1snäpp under på vikt.
Lillskit flinade och babblade sej igenom hela besöket
Jag och mannen gissade igår och jag gissade precis rättJag väntar med spänning på Felicias nästa koll. Uppskattar att hon och skötbordet är lika långa så runt 72 cm borde hon vara isf.
Vi har inte koll förrän i början av januari men det hade varit roligt att se om mitt ögonmått är korrekt.
Vi brukar ha vadslagning om längd och vikt innan varje koll. Gjorde samma med sonen och hittills har jag vunnit var gång på vikten. Ett par gånger har jag varit spot on. Lite ska man väl ha lärt sig efter allt hövägande genom åren.Jag och mannen gissade igår och jag gissade precis rätt
Eller hurVi brukar ha vadslagning om längd och vikt innan varje koll. Gjorde samma med sonen och hittills har jag vunnit var gång på vikten. Ett par gånger har jag varit spot on. Lite ska man väl ha lärt sig efter allt hövägande genom åren.
Varannan timme och två uppvak med en timme emellan inatt
Har jag fått tillbaka en nyfödd?? Jag är helt död idag!
Igår var V lite stökig vid läggning. Ammade till slut som i ett V med fötterna i madrassen och rumpan i vädret, ståendes
Önskar att vi gjort detsamma!! Men nedå.. Här ska fixas fårvakt, göras inlagda sillar, julgodis och sen ska hela härligheten plus två byrackor packas in i bilen och dra till Skåne och fara omkring även där.Är så jäkla nöjd med att jag tvingat hit släkten i år. Orkar inte åka iväg. Har nästan gjort färdigt allt som går att förbereda och har bara lite kvar av handlingen. Dessutom är det skönt att veta vad jag och O kan äta eller inte. Han har haft mp-allergi i 6 månader och svärmor undrar fortfarande om hon kan använda mjöl i maten och serverar mig grädde. Suck.
Önskar att vi gjort detsamma!! Men nedå.. Här ska fixas fårvakt, göras inlagda sillar, julgodis och sen ska hela härligheten plus två byrackor packas in i bilen och dra till Skåne och fara omkring även där.
Det får vi garanterat! Men jag känner mej andfådd redan innan vi åktHoppas ni får en bra jul iaf