Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
V var klarvaken 2-3 inatt
Och har än så länge bara sovit 15-20 på min rygg i selen. Han är jättetrött men vägrar sova. Så jag bär och plockar...
Härligt!! Bra gjort Jag håller med om att det sista är segt. 1,5 litet kg kvar och det sitter som berget verkar det som, men skam den som ger sej. Efter julhelgen blir det back to business igen-11,5 sen jag skrev in mig hos barnmorskan för första graviditetskollen sista kilona har varit sega dock!
Tack detsamma
-11,5 sen jag skrev in mig hos barnmorskan för första graviditetskollen sista kilona har varit sega dock!
Så jäkla duktigt! Jag ligger på -6 kg men konstigt nog står det still sen julgodiset kom fram
Troll har hoppat över sin eftermiddagslur. Det är inget vinnande koncept om vi säger så...
Idag fick jag kvitto på hur mycket majs och morot barnet åt igår
Barnet är fortsatt snorig, får se om de vi tänkt besöka imorgon vill ha oss eller inte.
Vilken hemsk natt vi fick. Jag hoppas att den var tillfällig, en till och jag kommer vara en mycket trött och tråkig person i morgon.