Vårföräldrar 2017 del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
V var klarvaken 2-3 inatt :eek:

Och har än så länge bara sovit 15-20 på min rygg i selen. Han är jättetrött men vägrar sova. Så jag bär och plockar...

V var klarvaken 2-3 inatt :eek:

Och har än så länge bara sovit 15-20 på min rygg i selen. Han är jättetrött men vägrar sova. Så jag bär och plockar...

Vi körde samma nu inatt fast mellan halv fyra och halv fem, så himla onödigt tycker jag :rofl: men det tyckte uppenbarligen inte cornelis :p

Så jäkla duktigt! Jag ligger på -6 kg men konstigt nog står det still sen julgodiset kom fram :confused::angel:

Hmm mina sista sega kilon kan ha en del med godis att göra dom också :p stor del av min släkt fyller nu i december (1,7,9,17, 18 plus två kompisar som fyller, en idag och en om en vecka) plus jul och nyår :p

Här har vi också sovit katastrofalt senaste veckan, kan ha å göra med att fröken räknat ut hur man reser sig och hur man sätter den ena foten framför den andra :crazy:

Mina gravidkilon var borta när E var runt 6 månader. Nu vet jag inte hur jag ligger till :p Kanske är nått kilo minus tom. för byxorna har suttit lite löst på sistone :crazy:

God Jul på er allihopa :heart

I stort sett allt klart inför avfärd mot julfirande, bara ta hand om alla får och pippifåglar och ut med grejet i bilen i princip.
Men först ska vi ta en julfrukost vid granen, Sammy ska få julklapp och tydligen så ska vi också det! Vi skulle inte köpa klappar till varandra i år eftersom vi kommer häva ut pengar på nytt kök som kommer i februari men mannen hade inte kunnat låta bli och jag köpte som tur va en julklapp ”ifall”:D

Hoppas ni alla får en god jul med era små:love::heart

Vilken hemsk natt vi fick. Jag hoppas att den var tillfällig, en till och jag kommer vara en mycket trött och tråkig person i morgon.

Vilken hemsk natt vi fick. Jag hoppas att den var tillfällig, en till och jag kommer vara en mycket trött och tråkig person i morgon.

Lider med dig, Cornelis har varit vaken en timma två nätter irad, känner mig död idag o då har han inte varit speciellt sur utan bara varit vaken!

Cornelis har en seg jäkla tand, han har varit jättearg idag, så han fick faktiskt en alvedon...

Tredje natten med uppvak vid tre, tror han var vaken i 1,5 h inatt. Känns så onödigt, han ligger ju o gäspar men vill inte somna, inatt testade vi dock inte att gå på toaletten med honom, det har vi gjort de andra nätterna men har inte hjälpt...

God jul till er alla ❤️

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 443
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 875
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: Elo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 780
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18