Hon har nog inte tänkt så långt än Än så länge lagar vi all mat till honom så har inte koll på utbudet av mjölkfri barnmat.
Det finns en del, är han känslig för spår av blir det genast mindre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon har nog inte tänkt så långt än Än så länge lagar vi all mat till honom så har inte koll på utbudet av mjölkfri barnmat.
Det finns en del, är han känslig för spår av blir det genast mindre.
Vi ska testa lilla fröken för mjölkprotein efter alla helger .
Det känns lite nervöst men jag hoppas det kommer gå bra.
Nu är vi i mina hemtrakter så igår fick lillan testa att åka pulka och hon skrattade när det gick lite nedför. Skrapa med händerna i snön var också roligt. Så härligt med lite vinter istället för våra 5+ och lera överallt.
Tand nr 5 syns nu
Vi har också tand fem påväg. Spetsen är uppe men inte resten, jäkligt seg dock... Har hållt på i två veckor!
Vs tänder verkar inte ställa till med så mycket väsen, den är genom tandköttet och jag såg den av en slump igår
Han ställer sig upp mot ”allt” numer och lär väl testa att gå snart
Finns det IceBugs till minifötter? Vi har skridskobana...
Just nu sover han hos pappan, somnade utan tutte. Och igår somnade han (efter bök och stök och tutte) liggandes på rygg mot pappans ben
Men sedan vaknar han typ 200ggr/natt och vill amma. Puh.
Cornelis sover mkt bättre på nätterna sen vi tog bort nattamningen! Det tog i och för sig ett tag att lyckas sluta, men det har gett resultat
Fy va pinsamt! Vi har svärmor och mina föräldrar här för nyårsfirande och först så dukar jag bara fram för fyra, så svärmor påpekar att vi är faktiskt fem vuxna, och sen gör jag bara iordning förrätt till fyra Nu nattar jag E men hoppas inte kvällen fortsätter såhär
Absolut!Hade ni ett trevligt nyår?
Vi var först hos en kompis med barn och åt trerätters vid lunch, sedan kom tre kompisar till oss vid 18, så åt vi trerätters igen, jag var så mätt efter efterrätten att inte ens en liten ostbåge skulle gått ner! Cornelis var på bra humör hela dagen och kvällen, ville inte sova på kvällen så han var uppe rätt länge! Somnade en-två timmar innan tolvslaget men vaknade av alla smällare så då fick han komma upp en stund till, men han blev inte rädd i alla fall
Hade ni ett trevligt nyår?
Vi var först hos en kompis med barn och åt trerätters vid lunch, sedan kom tre kompisar till oss vid 18, så åt vi trerätters igen, jag var så mätt efter efterrätten att inte ens en liten ostbåge skulle gått ner! Cornelis var på bra humör hela dagen och kvällen, ville inte sova på kvällen så han var uppe rätt länge! Somnade en-två timmar innan tolvslaget men vaknade av alla smällare så då fick han komma upp en stund till, men han blev inte rädd i alla fall