Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
O vaknar väldigt ofta på natten (ej hungrig utan äter typ 2-3 gånger per natt) och det räcker med att jag klappar om honom så somnar han men jag pallar inte att gå upp ur sängen typ varje timme och klappa om honom i spjälsängen. Och det är knappt att jag vågar ha honom i vår säng eftersom han kryper iväg så fort han vaknar (innan han ens öppnat ögonen). Hur hade ni löst det?
O vaknar väldigt ofta på natten (ej hungrig utan äter typ 2-3 gånger per natt) och det räcker med att jag klappar om honom så somnar han men jag pallar inte att gå upp ur sängen typ varje timme och klappa om honom i spjälsängen. Och det är knappt att jag vågar ha honom i vår säng eftersom han kryper iväg så fort han vaknar (innan han ens öppnat ögonen). Hur hade ni löst det?
Cornelis ligger med oss, jag får se till att vakna exakt samtidigt som honom eller helst lite innan vi har tagit bort benen från sängen så den blir något lägre, man kan ju även lägga lite kuddar/filtar på golvet nedanför sängen så det blir mjukt att landa. Funderar även på att möblera om och skjuta in sängen till väggen så att två av fyra sidor är längs med en vägg, men dit har jag inte kommit än!
Har sängen mot vägg och så spjälsäng mot den andra kortsidan, så det finns ”bara” en långsida att ramla ner från. Han sover alltid närmast väggen så man har lite tid på sig.
Va äter era små till frukost? Jag vill ge gröt men barnet vägrar, 2-3 skedar går ner men sen är det stopp (oavsett smaksättning). Han älskar ju son fruktpure men skulle helst vilja ge något matigare.
Gröt, minutomelett, mackaVa äter era små till frukost? Jag vill ge gröt men barnet vägrar, 2-3 skedar går ner men sen är det stopp (oavsett smaksättning). Han älskar ju son fruktpure men skulle helst vilja ge något matigare.
Va äter era små till frukost? Jag vill ge gröt men barnet vägrar, 2-3 skedar går ner men sen är det stopp (oavsett smaksättning). Han älskar ju son fruktpure men skulle helst vilja ge något matigare.
Sammy börjar med en flaska välling i sängen med oss och sen får han en macka med ost och lite fruktpure när vi äter frukost. Skär upp mackan i minibitar så han får plocka själv plus att vi ger.Va äter era små till frukost? Jag vill ge gröt men barnet vägrar, 2-3 skedar går ner men sen är det stopp (oavsett smaksättning). Han älskar ju son fruktpure men skulle helst vilja ge något matigare.
Ella äter gröt på laddade skedar, macka i stavar med pålägg, leverpastej i stavar. Kan även servera grötpinnar eller annat som blivit över eller så Hon får äta så mycket hon vill av det hon vill och sen ammar vi resten.Va äter era små till frukost? Jag vill ge gröt men barnet vägrar, 2-3 skedar går ner men sen är det stopp (oavsett smaksättning). Han älskar ju son fruktpure men skulle helst vilja ge något matigare.