Efter att ha pratat med världens idiot på 1177 så åkte vi in till barnakuten. Spenderade em där, nu är vi inlagda på barnmedicinska. Hans andning var riktigt kass. Man känner sig så hjälplös. Nu ligger han och sover på mitt bröst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter att ha pratat med världens idiot på 1177 så åkte vi in till barnakuten. Spenderade em där, nu är vi inlagda på barnmedicinska. Hans andning var riktigt kass. Man känner sig så hjälplös. Nu ligger han och sover på mitt bröst.
Här är fröken bara några dagars träning ifrån att börja krypa hon har grunderna där nu ska hon bara fatta att man inte behöver lägga sig på mage när man puttat fram ena knät. Helt ofattbart att hon är så stor redan.
Stackars litenTack alla!
Verkar vara förkylningsastma. Jag har det så det är ju ärftligt. Han syresätter sig fortfarande dåligt efter 5 doser ventoline. Just nu ligger han och sover med syrgas. Tror inte jag kommer sova något i natt.
Stackars O, hoppas han snart mår bättreTack alla!
Verkar vara förkylningsastma. Jag har det så det är ju ärftligt. Han syresätter sig fortfarande dåligt efter 5 doser ventoline. Just nu ligger han och sover med syrgas. Tror inte jag kommer sova något i natt.
Vi har bokat resa, jag och cornelis, med mormor och morbror till sommaren! Eller försommaren! Hade gärna åkt något tidigare men krockar med skolan och dessutom är sambon föräldraledig lagom tills vi åker. Ska bli mysigt
Har någon av er rest med ettåring? Vad ska man tänka på? Både att ha med och väl på plats?
Mutor!
Vad för mutor?
Jag beställde just julklappar till Cornelis, lite sådär i sista sekund så hoppas dom kommer fram. Vi velade lite om han skulle få julklappar eller inte, men ja till slut bestämde vi oss ändå! Han har så lite leksaker (visst kommer bli fler men han har lite tröttnat på dom han har) så beställde en sköldpaddfamilj med snöre som han kan dra efter sig samt en enkel hammarbräda! Blir nog en pulka också
Samma här, en hoppgunga får han av oss. Min familj sa till oss att ha takboxen på bilen VET att han kommer bli överöst av paket av många anledningar, men det får dom göra som dom villVi har köpt en julklapp till O, släkten har gått bananas. Han lär ha saker så han klarar sig ett tag.