Vårföräldrar 2017 del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
@kakan89
RS-virus?

Hoppas att han blir bättre fort!!:heart
Man är så maktlös när barnen är dåliga :cry:

Tack alla!

Verkar vara förkylningsastma. Jag har det så det är ju ärftligt. Han syresätter sig fortfarande dåligt efter 5 doser ventoline. Just nu ligger han och sover med syrgas. Tror inte jag kommer sova något i natt.

Här är fröken bara några dagars träning ifrån att börja krypa :eek: hon har grunderna där nu ska hon bara fatta att man inte behöver lägga sig på mage när man puttat fram ena knät. Helt ofattbart att hon är så stor redan. :heart

O hoppar upp på alla 4 och kryper iväg ett par steg. Än så länge har han inte fattat hur han gör. Däremot har han redan börjar dra sig uppåt mot saker. Hans pappa gick vid 8 månader, är livrädd att O gör samma sak.

Vi har bokat resa, jag och cornelis, med mormor och morbror till sommaren! Eller försommaren! Hade gärna åkt något tidigare men krockar med skolan och dessutom är sambon föräldraledig lagom tills vi åker. Ska bli mysigt :)

Har någon av er rest med ettåring? Vad ska man tänka på? Både att ha med och väl på plats?

Vi har bokat resa, jag och cornelis, med mormor och morbror till sommaren! Eller försommaren! Hade gärna åkt något tidigare men krockar med skolan och dessutom är sambon föräldraledig lagom tills vi åker. Ska bli mysigt :)

Har någon av er rest med ettåring? Vad ska man tänka på? Både att ha med och väl på plats?

Mutor!

:)

Jag beställde just julklappar till Cornelis, lite sådär i sista sekund så hoppas dom kommer fram. Vi velade lite om han skulle få julklappar eller inte, men ja till slut bestämde vi oss ändå! Han har så lite leksaker (visst kommer bli fler men han har lite tröttnat på dom han har) så beställde en sköldpaddfamilj med snöre som han kan dra efter sig samt en enkel hammarbräda! Blir nog en pulka också :)

Jag beställde just julklappar till Cornelis, lite sådär i sista sekund så hoppas dom kommer fram. Vi velade lite om han skulle få julklappar eller inte, men ja till slut bestämde vi oss ändå! Han har så lite leksaker (visst kommer bli fler men han har lite tröttnat på dom han har) så beställde en sköldpaddfamilj med snöre som han kan dra efter sig samt en enkel hammarbräda! Blir nog en pulka också :)

Vi har köpt en julklapp till O, släkten har gått bananas. Han lär ha saker så han klarar sig ett tag.

Mamman har gått bananas här och köpt typ hela Brios 12m-sortiment.

Farmor har postat ett klädpaket, mormor och morfar kanske köper något. Vi ska vara hos min kusin på julafton så barnen byter klappar med varandra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 438
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 875
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: Elo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 779
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar