Flisan har startat enmansband
Mamma var lite sen med kameran så någon började bli trött.
Så söt Men du låter definitivt inte sådär i mitt huvud
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Flisan har startat enmansband
Mamma var lite sen med kameran så någon började bli trött.
Så söt Men du låter definitivt inte sådär i mitt huvud
Jamen åh såklart det är blues@TeamLundVer hon har ju blues i blodet ju
Hur låter jag då?
Idag simma. Nästa tillfälle är 21/1
Här är det också sjuka konstant.Hos oss går förkylning och feber bara runt runt runt.... Både jag och C hade feber igår kväll, jag hade 38,5 trots två alvedon en timma tidigare... Så jäkla träligt, sambon har också varit dålig men ”bara” några dagar än så länge. Jag har varit sjuk i över tre veckor, men ”bara” knivar i halsen, ont i öron och bihålor.
Tråkigt med förkylningar.. Sammy har varit mer eller mindre snuvig sedan 5mån vaccinet, enl bvc helt normaaaalt
Bestämde mej för att skuta amma helt igår så idag va det första morgonen utan amning (va ju bara morgonamningen kvar) Har tyckt det har varit så himla mysigt men Sammy är totalt ointresserad av det både dagtid och kvällstid och han tog nöjt och gladeligen sin välling nu på morgonen
Min lille börjar bli stor
Här är det också sjuka konstant.
Mannen och sonen hostar. Flisan hostar och nyser. Jag har ont i halsen och har tappat rösten.
Det tog tid att hitta välling som Sammy tyckte om, den som han gillade bäst och som gjorde att han accepterade det öht va Nestle’s go’natt havrevälling (tror den heter go’natt?) Fullkornsvälling/havrevälling är det som är godast! Det andra är tydligen värsta smörjanJag funderar snart också på att sluta amma helt, dock inte där än. Ammar 2-3 ggr per dygn, morgon kväll och ev på dagen. Skulle vilja fasa ut kvällen också men C är inte överförtjust i vällingen, smakat ju skit så förstår honom
Vi har varit sjuka i stort sett konstant sedan slutet av septemberFörstår inte varför det ska hålla på så länge, visst jag har i vuxen alltid varit sjuk länge, men det brukar inte börja om som det gjort nu med feber igen...