Vårföräldrar 2017 del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina stora barn har fått jullov från förskolan!
Maja har mer eller mindre varit sjuk sedan i slutet av september.
Barnen på förskolan är hostiga och snoriga konstant :cautious:
Nu orkar jag inte mer så nu får dom vara hemma till nästa år... Jag vill fira jul utan sjukdom!

Mina stora barn har fått jullov från förskolan!
Maja har mer eller mindre varit sjuk sedan i slutet av september.
Barnen på förskolan är hostiga och snoriga konstant :cautious:
Nu orkar jag inte mer så nu får dom vara hemma till nästa år... Jag vill fira jul utan sjukdom!

Hu vad träligt det låter :(

Bedrövligt! Men det är tyvärr så det är :banghead:
Deras fsk är för det mesta ute, men det räcker ändå inte. Barngrupperna behöver minskas och föräldrar måste ha råd att vabba.
Det är självklart att sjuka barn ska vara hemma, men hostiga och snoriga kan ju barnen vara i flera veckor och enligt riktlinjerna som vår förskola har så är det helt ok att gå så länge allmäntillståndet är ok (och såklart ingen feber).

Vi åkte till Gotland igår. Resan gick jättebra trots att han bara sov 45 min på båten. Han bröt ihop 50 m från boendet men annars var han go och glad nästan hela vägen. Idag har det däremot varit jobbigare, han har sovit 3*20 min på dagen. Fullständigt dödstrött men vägrar sova. Nu ligger vi i sängen, rör jag mig en mm från honom så vaknar han. Så jag ligger kvar och hoppas på en bättre dag i morgon.

Vi åkte till Gotland igår. Resan gick jättebra trots att han bara sov 45 min på båten. Han bröt ihop 50 m från boendet men annars var han go och glad nästan hela vägen. Idag har det däremot varit jobbigare, han har sovit 3*20 min på dagen. Fullständigt dödstrött men vägrar sova. Nu ligger vi i sängen, rör jag mig en mm från honom så vaknar han. Så jag ligger kvar och hoppas på en bättre dag i morgon.

Blev det en bättre dag idag?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 437
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 875
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: Elo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 770
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar