lil-sis
Trådstartare
Felicia drar också gärna i håret och bäst är storebrors stora lockar. Man får så bra tag i dem.
Ja de mer hårfagra barnen på Kyrkis måste jag passa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Felicia drar också gärna i håret och bäst är storebrors stora lockar. Man får så bra tag i dem.
Har påbörjat projekt "sluta-dra-mamma-i-håret" och har mössa dygnet runt. Första kvällen snart
Jag har rakat av håret i nacken. Väldigt praktiskt när man bär på rygg flera timmar per dag. Bonus är att barnet får inte tag i håret när vi inte bär heller.
Jag klippte av allt mitt hår. Från skulderlängd till herrfrisyr.Jag har rakat av håret i nacken. Väldigt praktiskt när man bär på rygg flera timmar per dag. Bonus är att barnet får inte tag i håret när vi inte bär heller.
Han drar i luggen
Den är inte så snygg att raka av
Mina stora barn har fått jullov från förskolan!
Maja har mer eller mindre varit sjuk sedan i slutet av september.
Barnen på förskolan är hostiga och snoriga konstant
Nu orkar jag inte mer så nu får dom vara hemma till nästa år... Jag vill fira jul utan sjukdom!
Hu vad träligt det låter
Det är självklart att sjuka barn ska vara hemma, men hostiga och snoriga kan ju barnen vara i flera veckor och enligt riktlinjerna som vår förskola har så är det helt ok att gå så länge allmäntillståndet är ok (och såklart ingen feber).Bedrövligt! Men det är tyvärr så det är
Deras fsk är för det mesta ute, men det räcker ändå inte. Barngrupperna behöver minskas och föräldrar måste ha råd att vabba.
Rejäl knoddSex månaders kontroll igår. 70 cm lång och 8,7 kg
Livsfarligt söt
Hon ser lång ut, hur lång är hon?
Jag tror hon är 66cm, minns inte riktigt
Vi åkte till Gotland igår. Resan gick jättebra trots att han bara sov 45 min på båten. Han bröt ihop 50 m från boendet men annars var han go och glad nästan hela vägen. Idag har det däremot varit jobbigare, han har sovit 3*20 min på dagen. Fullständigt dödstrött men vägrar sova. Nu ligger vi i sängen, rör jag mig en mm från honom så vaknar han. Så jag ligger kvar och hoppas på en bättre dag i morgon.