Snart snart snart så har vi knäckt koden för framåt. Hon står på knäna och gungar för att sen trycka sig fram på mage, upp med benen under sig igen och om från början
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev det en bättre dag idag?
Jag har ju slutat amma
Lilla fröken sover ca 20-07. Vaknar hon vid 6 får hon en flaska och då är nöden inte lika påtaglig när vi bestämmer oss för att kliva upp
Sammy har också börjat rata amningen helt, en liten stund på morgonen är allt. Han hinner liksom inte med sånt längreHär är amningen nere på kvällsamning och morgonslurk. Vid något enstaka tillfälle blir det en slurk på natten eller mitt på dagen mej det är sällan nu.
Här är amningen nere på kvällsamning och morgonslurk. Vid något enstaka tillfälle blir det en slurk på natten eller mitt på dagen mej det är sällan nu.
Jag har sådan tur att jag inte behövt kämpa alls. Flisan piper till ett par gånger på natten men då är det bara att stoppa i nappen igen. Funkar inte det får hon en slurk men som regel behövs det inte.Vi kämpar på med att avsluta nattamningen, vi har hållt på i över två veckor... Han får amma på kvällen, tidig morgon o ibland dagtid. Sovit typ sammanlagt 7-9 nätter i gästrummet, vi har gett vatten osv. Går bättre i alla fall när sambon är ensam med C på nätterna, så ska hålla mig undan några nätter till nu tänkte jag och hoppas på att det ”släpper”, gör det inte det testar vi nog med välling på kvällen. Jag är lite principfast, vill ju helst amma ett tag till typ morgon och kväll, vill därför inte ge välling. Men vill få ordning på nätterna också!
Jag har sådan tur att jag inte behövt kämpa alls. Flisan piper till ett par gånger på natten men då är det bara att stoppa i nappen igen. Funkar inte det får hon en slurk men som regel behövs det inte.
Hon har aldrig varit så intresserad av att äta så det är säkert därför. Jag hoppas att vi kan göra ett helt barnstyrt avslut pga detta men det återstår att se. Jag får känslan av att kvällsamningen är den som kommer försvinna sist.
Maja älskar att amma!
Mina tuttar är enorma, vilket min man är väldigt nöjd med
Men iom att jag ska börja jobba lite smått i januari så har jag börjat vänja henne vid att äta mera mat. Helst smakar hon bara lite på maten, och ammar efteråt
Idag sa han Mamma klart och tydligt, förut har det mest varit ”buabua”
Blir alldeles tårögd
Ord som jag längtat efter att få höra för första gången så länge
Idag hittade han kontakterna i väggen i varje rum. Kommer definitivt bli gråhårig i förtid. Blir till att åka och köpa skydd i morgon. På förmiddagen var vi på bvc för 6-månaderskontroll. Han växer så det knakar 7740 och 69.5 lång.
Vid lunch började han bli hängig och nu har han feber. Jag är inte så katig själv heller.