Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han har blivit galet klängig och gnällig. Kan inte klura ut varför, har varit i minst en dryg vecka.
Vi har något jädra virus här. Har gjort tre läkarkoller på lilla senaste veckan för hon har varit riktigt usel men eftersom det är virus kan man inget göra...
Det är väl en sånn extrem klängperiod vid 8-10 månader? Vet en kompis dotter som typ illvrålade om de var en halvmeter isär i den åldern (annars väldigt självständig).
Han har blivit galet klängig och gnällig. Kan inte klura ut varför, har varit i minst en dryg vecka.
Nån seg tand? Cornelis har en tredje tand på g i underkäken (har två uppe också) och den verkar seg. Tand plus förkylning, magsjuka för två veckor sen, lite feber här o där o hosta gör att han också är rätt gnällig...
Efter att ha pratat med världens idiot på 1177 så åkte vi in till barnakuten. Spenderade em där, nu är vi inlagda på barnmedicinska. Hans andning var riktigt kass. Man känner sig så hjälplös. Nu ligger han och sover på mitt bröst.
Krya på lillenEfter att ha pratat med världens idiot på 1177 så åkte vi in till barnakuten. Spenderade em där, nu är vi inlagda på barnmedicinska. Hans andning var riktigt kass. Man känner sig så hjälplös. Nu ligger han och sover på mitt bröst.
Krya på litenEfter att ha pratat med världens idiot på 1177 så åkte vi in till barnakuten. Spenderade em där, nu är vi inlagda på barnmedicinska. Hans andning var riktigt kass. Man känner sig så hjälplös. Nu ligger han och sover på mitt bröst.
Krya på litenEfter att ha pratat med världens idiot på 1177 så åkte vi in till barnakuten. Spenderade em där, nu är vi inlagda på barnmedicinska. Hans andning var riktigt kass. Man känner sig så hjälplös. Nu ligger han och sover på mitt bröst.