*suck* Har ni också någon i er bekantskapskrets som ger er ångest? Jag har en bekant och hennes liv verkar alltid så fantastiskt.. Hon har också en bebis men hinner med att träna på gymmet, ta hand om egen ponny, skaffa ny medryttarhäst, gå ut med "tjejerna", ordna värsta fina helgfrukostarna, åka land och rike runt, ta hand om hundar, skämma bort sambo och hinna se fantastisk snygg ut (även när hon är sleten) .. Listan är oändlig! Nu har det varit barndop och det har hunnits pysslas och fixats som bara den, jättefint temadop med specialbakade kakor, dekorationer och extra lull-lull
Jag menar inte att "hata" på henne eller så på något vis. Hon är väldigt trevlig och lätt att tycka om. Men jag kan inte låta bli att känna mig hemskt dålig i jämförelse som inte lyckas pussla ihop livet lika framgångsrikt som hon _verkar_ göra. För hon gör ju inget som inte jag också skulle kunna göra, men tiden och orken finns helt enkelt inte på långa vägar för min del och det kanske är det som är mest frustrerande, att jag kan och vill men inte hinner och orkar utan att tumma på E's omsorg
Sen att det säkert finns massa saker som är besvärligt för henne också (eller att hon kanske är sönderstressad som f*n) men som inte syns på sociala medier är ju en annan sak.. Men eftersom att det inte syns så blir det ju inte så påtagligt för en annan.
Så, behövde beklaga mig lite..