Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aj Tur att det "bara" var tån iaf. Krya på digVår lugna söndag spenderades på jourcentralen/röntgen/akuten. 600 kg nordis på foten gör ONT. Som tur är, blev det bara en bruten tå. Jourcentralen var rädd att det var foten. O var go och glad genom allt, bröt bara ihop lite sista 10 min på akuten. Men somnade gott i bilen hem.
Åh fy fasen! Ajj!! Krya på tånVår lugna söndag spenderades på jourcentralen/röntgen/akuten. 600 kg nordis på foten gör ONT. Som tur är, blev det bara en bruten tå. Jourcentralen var rädd att det var foten. O var go och glad genom allt, bröt bara ihop lite sista 10 min på akuten. Men somnade gott i bilen hem.
Ser ut att bli tusen uppvak i natt igen. Tanden/tänderna får skynda sig upp!
Usch stackars er! Hoppas föisan kryar på sig fort!2 sjuka barn här
Sitter i telefon med 1177 för att se om det finns ngt vi kan göra för flisan. Hon har får medicin för ögoninflammationen men hostan är fruktansvärd och hon är otröstlig ganska frekvent.
Aj Tur att det "bara" var tån iaf. Krya på dig
Åh fy fasen! Ajj!! Krya på tån
2 sjuka barn här
Sitter i telefon med 1177 för att se om det finns ngt vi kan göra för flisan. Hon har får medicin för ögoninflammationen men hostan är fruktansvärd och hon är otröstlig ganska frekvent.
Hur gammal är han?Cornelis fick feber och diarre igår em... Första gången han är ordentligt sjuk och vi har bara flytande alvedon hemma, men den spyr han upp. Aldrig behövt ge tidigare så inte hft koll på att vi behöver suppar... 39,3 hade han vid fem imorse.
Jag har ju sovit i hans rum ensam senaste nätterna men inatt sov jag med dom så han fick amma när han behövde!
Hur gammal är han?
När jag pratade med 1177 igår sa de att vid 39 graders feber skulle jag åka in med Flisan.
Här är det skit just nu.
Vi har stressat som dårar för att få klart matrummet senast torsdag då vi ska ha kalas för sonen fredag och lördag (stor släkt).
Igår upptäcktes det att vi har ett flertal vattenläckor och att bli klara med matrummet är nu uteslutet.
Är så jäkla trött på vatten nu
Funderar på om vi någonsin kommer bli klara med vårt hus, om våra barn någonsin ska kunna få en normal uppväxt. Vi får liksom inte plats så som vi bor nu.
Cornelis fick feber och diarre igår em... Första gången han är ordentligt sjuk och vi har bara flytande alvedon hemma, men den spyr han upp. Aldrig behövt ge tidigare så inte hft koll på att vi behöver suppar... 39,3 hade han vid fem imorse.
Jag har ju sovit i hans rum ensam senaste nätterna men inatt sov jag med dom så han fick amma när han behövde!
Här är det skit just nu.
Vi har stressat som dårar för att få klart matrummet senast torsdag då vi ska ha kalas för sonen fredag och lördag (stor släkt).
Igår upptäcktes det att vi har ett flertal vattenläckor och att bli klara med matrummet är nu uteslutet.
Är så jäkla trött på vatten nu
Funderar på om vi någonsin kommer bli klara med vårt hus, om våra barn någonsin ska kunna få en normal uppväxt. Vi får liksom inte plats så som vi bor nu.
Min pappa har kalaset hos sig på lördagen och våra vänner kommer ev ha det som är på fredagen.Fy vad surt, har ni nån plan B?