Jag ska försöka dra in på sovandet dagtid så får vi se om det blir bättre.
Jag funderade på samma sak faktiskt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska försöka dra in på sovandet dagtid så får vi se om det blir bättre.
Ann Christine Hansson eller Anki som hon kallas för!
Lider med erVi fortsätter snubbla på målsnöret, ena ägaren till gården vi bor på har begärt försäljning med hjälp av tingsrätten.
Ibland känner jag för att lägga mig ner och inte resa mig igen.
Nu får det väl vara nog med motgångar för erVi fortsätter snubbla på målsnöret, ena ägaren till gården vi bor på har begärt försäljning med hjälp av tingsrätten.
Men nää... Fast varför med hjälp av tingsrätten??Vi fortsätter snubbla på målsnöret, ena ägaren till gården vi bor på har begärt försäljning med hjälp av tingsrätten.
Men nää... Fast varför med hjälp av tingsrätten??
Usch vad surt... Dem kan inte lösa ut den parten då och sen sälja till er i höst ändå??Därför att andra parten vill hålla sitt ord och sälja till oss i höst när min skuldsanering är klar.
Usch vad surt... Dem kan inte lösa ut den parten då och sen sälja till er i höst ändå??
Men bläää.. Hoppas det löser sig!Nix, har satt sig i en rejäl skuldfälla
Vi fortsätter snubbla på målsnöret, ena ägaren till gården vi bor på har begärt försäljning med hjälp av tingsrätten.
Är typ världens elakaste morsa. Barnet snokade upp mitt pepsi max-glas och hällde ut en del på golvet som han sen sög i sig under stor förtjusning och så kommer jag och lyfter bort honom
Är inne på dygn 7 med krupp hos sonen nu. De sista 3 dygnen har flisan haft kraftig ögoninflammation. Sömnen ätt obefintlig, barnen (eller ja sonen mestadels) är på sina allra värsta humör vilket är förståeligt men hjälper knappast mig.
Jag är ingen bra mamma just nu. Jag orkar INTE mer!!
Finns det ingen som kan hjälpa till att avlasta? Kanske bara komma med en pizza eller matlåda så ni slipper laga mat?