Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Ariane
Äter du mjölkprodukter?
Det klarar inte mina barns magar när dom är små. Korv, lök och stark mat är inte heller poppis.
Jistanes vad fort det gick att flytta Vi hade packat ut hela huset i släp och lastbil på lite mer än en timme. Och sen tömt rubbet på lite mer än en timme igen. Vid två tiden åkte nästan alla hjälpredor hem efter att ha tryckt i sig smörgåstårta så det stod ur öronen på dem och så har jag tömt lådorna i köket iaf.
Nu är det både en och alla fogar som klagar, men vi ska iaf fixa färdigt vårt sovrum och dotterns lite provisoriskt så vi kan sova och sen får det va för idag. Nu är den enda stora frågan, vad fasen ska vi äta ikväll??
Jistanes vad fort det gick att flytta Vi hade packat ut hela huset i släp och lastbil på lite mer än en timme. Och sen tömt rubbet på lite mer än en timme igen. Vid två tiden åkte nästan alla hjälpredor hem efter att ha tryckt i sig smörgåstårta så det stod ur öronen på dem och så har jag tömt lådorna i köket iaf.
Nu är det både en och alla fogar som klagar, men vi ska iaf fixa färdigt vårt sovrum och dotterns lite provisoriskt så vi kan sova och sen får det va för idag. Nu är den enda stora frågan, vad fasen ska vi äta ikväll??
Flyttpizza är ett obligatorium
Fifan vad jag är sleden nu Fötterna värker och jag har så ont i höften och fogarna att jag nästan kne känner det längre utan jag bara haltar som om jag brutit bägge benen. Nu skiter jag i allt så får gubben ordna mat
J det blev det, tyvärr är pizzorna mycket godare på förra orten Men men det är ju en anledning till att äta mindre skitmat@BobberiBoo vila nu hela dagen. Blev det pizza?
Dags för en liten uppdatering kanske.
Ärtan är 5,5 dygn nu och det känns ärligt talat som en hel evighet! Förlossningen känns ljusår bort..
Vi har varit hemma sen i onsdags kväll och det har varit ganska intensivt. Hon har ända sen hon föddes velat bli hållen hela tiden och amma ofta. Vi fick inte det där lugna första dygnet heller.. På återbesöket i fredags så hade hon gått ner ganska mycket i vikt och klarade sig ganska precis över 10%-gränsen.. Fick instruktion om att amma+pumpa varannan timme då min mjölk inte kommit igång riktigt än. Natten till lördag kände vi att hon började bli slöare och efter samtal med BB började vi komplettera med ersättning efter amning vilket gjorde stor skillnad, hon blev mycket mer nöjd och sov ordentligt mellan matningarna och börjar bli mer aktiv och pigg. Vi får däremot ligga i för att hinna med amning + matning med ersättning + pumpning 30min samt sömn eller mat till oss i 2-3-timmars intervall. Särskilt som hon är lite trög att väcka så hon ammar med någon ordning.. (somnar gärna om vid bröstet om hon inte är ooooordentligt vaken innan man lägger dit henne). Så i kombination med min förkylning som hängt med sen förra veckan så börjar man känna sig lite sliten nu...
Längtar till detta med amningen lossar så vi kan komma ner i tempo och hinna njuta lite mer