Det är lite som himlen när de får amma när de vill sen!
(Men min äter oftare nu än då )
Kan tänka mig det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är lite som himlen när de får amma när de vill sen!
(Men min äter oftare nu än då )
Hon är körd, likabra att sätta igång att göra en ny och göra rätt från början där!Obs.viss ironi i inlägget.
Jag kan ha utsatt mitt barn för lidande i dag
Jag ammade i stallet och barnet har bara vanliga kläder och filtar i vagnen
(med tanke på min svärmors åsikter om kläder, utevistelse och liknande menar jag)
Nu undrar jag, är fröken förstörd för tid och evighet?
/Slut på ironi.
Drygt en vecka sedan Douglas valde att komma förra fredagen jag känner mig helt återställd efter förlossningen vilket känns helt fantastiskt då det tog mycket längre tid efter dottern och då var den förlossningen egentligen enklare (behövde dock sy några stygn då vilket jag slapp helt denna gången trots att han var stor och föddes i vidöppen ansiktsbjudning ).
Amningen fungerar jättebra och det har slutat göra ont att amma nu när brösten vant sig och det finns lagom mycket mjölk Första nätterna ville han bara sova på mig men nu ligger han gärna bredvid i sängen, så fantastiskt skönt att själv kunna ligga ner och få lite kvalitet på sömnen (med dottern tog det 3 veckor innan hon kunde sova nån annanstans än på mitt bröst och 6 månader innan hon avancerade bort från att ligga med konstant hudkontakt i min armhåla). Douglas ligger på dagtid gärna ett par timmar själv i babynestet och sover. Enda gången han är gnällig är när han inte får käk tillräckligt snabbt eller när det är kiss eller bajs på väg.
Vi började med tygblöjorna för ett par dagar sen tillsammans med att bara använda små handdukar att göra rent med och det lilla röda på rumpan försvann direkt såg att ni var några innan som diskuterade tygisar och vi kör imsevimse formsydda med Pul-skal just nu men ska testa ullskal med, måste bara orka tvätta och kura dom först.
Fick rensa igenom garderoben häromdagen också, det mesta i 50/56 är för litet och vi får köra på 62
Obs.viss ironi i inlägget.
(med tanke på min svärmors åsikter om kläder, utevistelse och liknande menar jag)
/Slut på ironi.
Sammy är så pluttig att hans tilltänkta overall i 50/56 är lagom till midsommar.. Han ligger fortfarande mellan 48/50 i storlek (11dagar idag) så jag har helt enkelt bara virat in honom i filtar och stoppat paketet i åkpåsen.Stackars Edda... Hon sov i stallet 2 timmar när hovis var här sist i filtar, och fick dessutom amma under tiden vad gör vi med våra barn?
Idag kunde jag inte hålla mig längre utan satt upp och red ca 20 minuter, 3 veckor sedan förlossningen imorgon.
Det kändes helt ok, ska bara jobba upp lite bålstabilitet igen Nu hoppas jag att jag ska kunna rida några pass i veckan
Är det de imse vimse som det finns ett prova på paket på deras egen sida?
Obs.viss ironi i inlägget.
/Slut på ironi.