Jag kommer börja jobba den 16 december Vill inte slösa föräldradagar på de röda dagarna så det fick bli att jag börjar nu innan jul. Kommer jobba heltid i nästan en månad sen kommer jag jobba 50% i vår och min man går ner lite i tid så att vi kan pussla ihop dagarna så att det fungerar.
Blir skönt att komma hemifrån lite fast med tanke på att jag får lite talsvårigheter ibland av all sömnbrist så undrar jag ju hur det här ska gå
Vad lagar ni för mat till era små när ni gör egen? Har så dåligt med idéer. Igår fick hon risoni, ägg och avokado. Ägg och avokado fick hon äta själv och så stoppade jag in risonin mellan varven.
Men annars kommer jag nästan aldrig på något att göra till henne utan hon får burkmat.
E har ätit burkmat en gång och aldrig mer för det gilla hon inte så hon har fått lagad mat hela tiden
Hon äter det vi äter fast utan extra salt. Igår potatis och köttbullar, annars under veckan har vi ätit pasta och köttfärssås, korv och mos, kyckling och ris (hon får potatis då), potatis och torsk.
Äter vi lasagne får hon det mm mm.