Idag är jag inte lika negativ, hade mot förundran faktiskt en bra natt. 3 uppvak mellan 22-07, vilket räknas som en väldigt bra natt
Haha, dagar när jag muttrar över amningen så går jag gärna och muttrar just den frasen för mig själv "jag kommer fan få amma tills hon är 10 år *mutter* *svordom* *suckar högt och tycker synd om mig själv*"
Tur man kan skratta åt sig själv sen när man fått tillbaka lite energi
Tuttis är bara förnamnet Så jag har ju räknat med att få amma länge (jag vill inte vilja vänja av henne utan helst ska hon själv välja att sluta amma). Men ja, någon annan mat hade hon ju kunnat få äta - eller åtminstone gå med på att äta bröstmjölk ur flaska. Men nä@vilse det är ju det som är så bra med denna tråd, att få gnälla av sig. Det låter ganska pissigt, faktiskt. Speciellt med antibiotikan och alla sjukdomar
Min unge sover ju typ, aldrig. Vaknar säkert 1 ggn/timmen MINST mellan 19-24, lite bättre IBLAND resterande nattetimmar. Och äter inte heller så glatt.
Tyvärr inga råd, jag tänker mest "det blir bättre, det löser sig" men visst är L en liten tuttis? Tänker att maten kommer ju med tiden, hon kanske helt enkelt behöver än mer tid på sig? Om du spetsar maten med mer kryddor/fett, vill hon äta då? Du har säkert testat det mesta
Hon blir 8 månader om 4 dagar, så ska man följa "standarprotokollet" så borde åtminstone två mål per dag vara annat än amning. Men jag misstänker att Lova missat att läsa de rekommendationernaUsch stackare! Hoppas ni alla blir friska snart!
Hur gammal är hon? Min unge är väl yngst i tråden men vi får inte heller i henne någon mat, totalt ointresserad av att smaka ens. Försöker att inte stressa men det är svårt. Jag tror dock det löser sig, väldigt få 10- åringar ammar tänker jag i dåliga stunder...
Haha, dagar när jag muttrar över amningen så går jag gärna och muttrar just den frasen för mig själv "jag kommer fan få amma tills hon är 10 år *mutter* *svordom* *suckar högt och tycker synd om mig själv*"
Tur man kan skratta åt sig själv sen när man fått tillbaka lite energi