Fick lägga mej på soffan och vila, mocka fyra skottkärror i hagen bland stock och sten och lutande mark tar visst på orken
'Mensvärk' på det och så lite sammandragningar. Putsat fönster innan också. En kan ju tro att jag vill få igång detta
men än hoppas jag bebis håller sej innanför kroppen, vecka 32 än bara!
Mest glad att fått lite energi tillbaka!
----------------------------------------------------------
Blir lite sådär nojig över min barnmorskemottagning. Skulle dit í onsdags för att mäta om magen (bytt bm-mätte olika och ville kontrollmäta då jag ev inte växt nåt). Redan den tiden var svår att få då det var så tajt med tider. Fick en 'kafferast'
.
Så kom ju magsjukan och ombokning. Som inte heller var så himla enkel att få in i kalendern. (Jag kan närsomhelst)
Alltså JAG är INTE intresserad av att veta att det inte finns tider och att det är SÅ besvärligt att hitta en lucka. Känner mej mest ivägen och oviktig. (Hormoner?
)
Jag fick ytterligare en 'snabbtid'. Nu har jag väl inte så himla tidskrävande men det vore ju trevligt att slippa känna att det är en stresstid man får. Framöver ska jag ju få komma varannan vecka, är inte heligt för mej att det måste vara så. Men det känns otryggt att tiderna hopar sej nu när det närmar sej. Jag är fan av kontroll och vet ju inte ens om magen växer enligt ordning nu.
Telefontider är inte heller särskilt enkelt, man måste hänga på låset kl 6.59 för att få tid.
Man hinner tänka mycket när man går hemma såhär